Ik heb onlangs ook mijn toenmalige wagen via zo'n bedrijf verkocht. Was zelfs via een zustermaatschappij van autoscout denk ik, carsonweb of zoiets... Wagen stond een paar maand online zonder enig deftige reactie. Kreeg dan een mail van autoscout dat de wagen via hun kon opgekocht worden ergens tegen Leuven. Ze bekeken de wagen en papieren, als alles ok was kreeg je het geld overgeschreven. Ik stond er ook eerst achterdochtig tegenover om mijn wagen achter te laten zonder onmiddellijk geld te ontvangen, maar er werd ook een contract opgemaakt. Dus in het geval dat ze niet zouden betalen, had je dat nog als bewijs... (In hoeverre dat kan helpen in dat geval?)
Wagen in kwestie was een BMW e39 528iA met 380.000km op de teller en nog 3000€ van gekregen. Wat ik goed te doen vond, wetende dat er nog grote kosten aan waren (automaat moest vervangen worden, LPG werkte niet deftig meer en had nieuwe zomerbanden nodig). Als je er vanaf moet is het een goede oplossing imo... Al had ik er persoonlijk veel liever een track-toy van gemaakt, maar ja vrouwen hé .
Wagen in kwestie was een BMW e39 528iA met 380.000km op de teller en nog 3000€ van gekregen. Wat ik goed te doen vond, wetende dat er nog grote kosten aan waren (automaat moest vervangen worden, LPG werkte niet deftig meer en had nieuwe zomerbanden nodig). Als je er vanaf moet is het een goede oplossing imo... Al had ik er persoonlijk veel liever een track-toy van gemaakt, maar ja vrouwen hé .
Comment