heeft iemand hier positieve of negatieve ervaringen mee?
geven een goede prijs, maar ik weet niet of ze te vertrouwen zijn.
geven een goede prijs, maar ik weet niet of ze te vertrouwen zijn.
joebarteam Re: Auto verkopen via opkoop site ? 18-02-2015 14:04 |
Succes met de verkoop op internet. Mijn ervaring met ******* is behoorlijk negatief. Ik heb een paar keer een oudere auto aangeboden Na invoering van de gegevens vertellen ze je dat je hem tijdelijk niet op een andere manier mag verkopen, anders krijg je een boete. Dan krijg je biedingen, zo laag, alsof het een sloper is. Daarna wordt je gebeld, wat je van het bod vindt. Als je aangeeft dat je voor dat bod, hem liever in de fik steekt en er dan naakt omheen gaat dansen, proberen ze je toch duidelijk te maken dat het eigenlijk een heel goed bod is, want het is de verkeerde kleur en verkeerde motor en verkeerde opties en verkeerde.... Wanneer je ze overtuigd hebt dat ze de pot op kunnen met hun achterlijk lage bod, zeggen ze dat ze hun opkopers nog een keer gaan bellen voor een hoger bod. Dan komt er idd een hoger bod uit en wanneer je daar mee akkoord gaat, mag je op eigen kosten naar de opkoper (als je pech bebt, honderd km verderop). Daar aangekomen (vaak een obscure handelaar) klopt er ineens niets meer van je auto en denken ze dat je een complete nitwit bent. (De beste: na het openen van de motorkap en starten van de auto zegt de "verkoper": "ja meneer, deze motor is versleten. Als ik nu de olievuldop verwijder, dan spuit de olie eruit en dat hoort niet Ik zal, omdat U zo van zover gekomen bent, de helft van het afgesproken bedrag geven.... ) Heb de motorkap dichtgemaakt en heb gevraagd of hij dacht met een debiel te maken te hebben. Ben ingestapt en weer naar huis gereden. Heb daarna de inkoopsite gebeld, het verhaal uitgelegd en aangegeven als ze nog een koper hadden, deze bij mij thuis kon komen kijken. |
Comment