Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ervaring met wijkopenautos.be?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Gewoon een internet versie van die margis die zo van die kaartjes tussen uw raam duwen.

Comment

Ik heb die mannen die kaartjes tussen uw raam steken eens in het oog gehouden bij ons op de parking. Als je denkt dat ze die kaartjes toevallig aan het raam van de bestuurder steken, think again. Kaartje steken met links, deurklink proberen met rechts...
      sigpic

Comment

We hebben het risico toch genomen, vraagprijs van de auto was 9000 euro, zij hebben 8900 geboden. we hebben het contract getekend, alle documenten en auto daar gelaten, 2 nachten wakker gelegen en de derde dag stond het geld netjes op de rekening.

Als het goed gaat mag het ook gezegd worden

Comment

'k heb dus gereageerd :-)

we hebben het risico genomen en gewonnen, het geld stond na 2 dagen netjes op onze rekening.

Blijkbaar werken zij heel correct , maar zal het niet voor elk merk voordelig zijn.

Comment

Ze hebben precies hun prijzen aangepast.

Ik kreeg voor mijn bmw eerst 6k, nu nog maar 2,5k
            BMW X5 45e

Comment

Tja gerdje, dan zijn er 3 mogelijkheden:

-je auto was meer waard dan jij dacht
              -je hebt geluk gehad
              -je kwam hier reclame maken voor die site.

Eerlijk gezegd lijkt optie 1 en 3 me meer plausibel dan optie 2.

Bij mij was het bod (toch ook eens geklikt) trouwens heel erg laag maar aangezien ik met ne "moeilijke" auto zit begrijp ik dat wel.
              Last edited by arbe; 27/05/2015, 15:42.

Comment

Wie geeft er in godsnaam zijn auto al af als hij het geld nog niet heeft?!
                Ik ga resoluut voor optie 3 van arbe.

Comment

Dat was me zelfs nog niet opgevallen. Dan blijft volgens mij inderdaad alleen optie 3 over.

Comment

Ik heb het ook eens ingevuld vorige week.
                    Ze geven 2K minder voor de Captur dan mijn Renault dealer ervoor geeft.
                    King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                    2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Dat kan he, bij aankoop van een nieuwe. Een officiele dealer krijgt ook makkelijk meer voor een Renault.
                      Sowieso is't nattevingerwerk zo zonder opties. Die van mij had catalogusprijs misschien 30000€ opties, dan kunt ge geen realistisch bod doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        Ze hebben precies hun prijzen aangepast.

Ik kreeg voor mijn bmw eerst 6k, nu nog maar 2,5k
                        Bij mij is de waarde van mijn auto ook met ruim 2000 euro omlaag gegaan terwijl ik identiek dezelfde gegevens heb ingegeven
                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Ik vind het straf dat als je toch een positieve ervaring hebt, er direct van verdacht wordt dat je reclame maakt. Als het goed gegaan is, mag het toch ook gezegd worden?
                          Het kan zijn dat onze auto dan misschien meer waard zou kunnen zijn, maar ik kreeg een auto van de firma, dus een garage neemt de auto NIET over. Particulier heeft de auto 3 maanden langs de straat gestaan en werd er maximum 7000 voor geboden. Daar wij weten dat hij meer waard was zijn wij toch verder gegaan.

We hebben ook eerst het internet afgegaan om te horen of er negatieve commentaren op de kopers waren, vandaar ook mijn oorspronkelijke vraag.
                          Nergens waren er commentaren over fraude of dergelijke terug te vinden.
                          Op het moment dat wij daar waren, waren er een 5 tal mensen die hun auto daar hebben achtergelaten, dus zij zullen dan toch ook een mooie prijs gekregen hebben, of zijn zij ook snullen????

Ik heb gewoon mijn ervaring met deze mensen op de site gezet. Wat je er mee doet, of in de toekomst wil doen, moet je zelf weten. Onze ervaring was positief. PUNT

Comment

Ok. Merci.
                            Blijft wel de opmerking dat't absoluut niet slim is de auto achter te laten als ge't geld nog niet hebt.

Comment

Hun prijzen zijn wel beetje eigenaardig. Voor mijn Espace krijg ik een prijs waaraan ik hem elke dag zou kunnen verkopen, voor de Scenic krijg ik een prijs die ik op het randje van particulier zou kunnen krijgen. Dus veel eigenlijk. De mails die ze blijven sturen, stoppen wel onmiddellijk als je je uitschrijft.
                              Ik weet niet goed wat erover te denken.

Comment

Blijkbaar maken ze er ook al reclame voor op de radio.

Comment

Mijn Golf had ik aangeboden op verkoopmijnauto.be op 10/5. Tot op vandaag geen enkele reactie gekregen... Het is ook niet meer nodig, hij is verkocht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Azgard Bekijk Berichten
                                    Voor de lol de mijne s laten taxeren, de prijs lijkt marktconform te zijn. Maar als je s rondleest op fora in NL blijkt dat een beproefde tactiek: een realistische taxatie en wanneer je een afspraak maakt om werkelijk te bezichtigen enz. krijg je een belachelijk laag bod in de maag gesplitst.

Het lijkt mij meer zoiets als ikwilvanmijnautoaf.be.
                                    Ook eens de cabbie van de Missy laten taxeren,E46 323ci van 2000,7245€ boden ze zonder de auto ook maar te zien,tot je hem aanmeldt vermoed ik,dan zou het wel eens heel wat minder kunnen zijn,daarbij kmoest me ergens in Hasselt aanbieden,pss of daar heb ik goesting voor...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gerdje Bekijk Berichten
                                      heeft iemand hier positieve of negatieve ervaringen mee?
                                      geven een goede prijs, maar ik weet niet of ze te vertrouwen zijn.
                                      Ik ben erg tevreden ( in Hasselt geweest).
                                      Zeer vriendelijke mensen, en eerlijke prijs voor de auto gekregen. Geld stond na 2 dagen op mijn rekening.

Maar als je het max. qua prijs wilt moet je nog altijd particulier verkopen.. Alleen dan kan het lang duren en wie zegt dat je dan krijgt wat je wilt.. Denk dus niet dat je de verkoop van de eeuw gaat doen :p. Wees realististisch want je wagen moet tenslotte nog doorverkocht worden.. Ik ben in ieder geval blij met wat ik gekregen heb en met de service.

Comment

Ik zie regelmatig reclame in de trend van 'deze maand reeds 11duizend en zoveel auto's gekocht'. Lees ik nu telkens verkeerd?Zelfs al ware het 1100 auto's dan nog is het enorm.

Comment

11000 die hun formulieren eens invullen om te zien hoeveel hun wagen nog waard is, dat zou kunnen. En aangezien ze in meerdere landen actief zijn... zou dat getal net kunnen.
                                          IRIDIUM
                                          Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                                          Helderzienden

Comment

Working...
                                          X