Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ervaring met wijkopenautos.be?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ben er gisteren langsgeweest en van ontvangst, vriendelijkheid kan ik niet klagen. Supervriendelijk zelfs. Blijft natuurlijk handel en idd keuren ze de wagen in hun voordeel. Online hadden ze een bod gedaan van 21.000 €uro maar daar stond bij + opties nog te rekenen. Ik had in gedachten 22.000 maar daar zijn we niet op uitgekomen natuurlijk. Ze deden gisteren een bod van 20.000 maar de verkoper zei dat ik een tegenbod mocht geven en mss dat ze hier nog op ingaan. Link naar de advertentie van de auto in kwestie : http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/288073662

Filip

Comment

• Dikke a

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JollyRoger Bekijk Berichten
        Ben er gisteren langsgeweest en van ontvangst, vriendelijkheid kan ik niet klagen. Supervriendelijk zelfs. Blijft natuurlijk handel en idd keuren ze de wagen in hun voordeel. Online hadden ze een bod gedaan van 21.000 €uro maar daar stond bij + opties nog te rekenen. Ik had in gedachten 22.000 maar daar zijn we niet op uitgekomen natuurlijk. Ze deden gisteren een bod van 20.000 maar de verkoper zei dat ik een tegenbod mocht geven en mss dat ze hier nog op ingaan. Link naar de advertentie van de auto in kwestie : http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/288073662

Filip
        Mooie A, ferm, succes alvast.

Comment

• Effe uw wagen vergeleken met wagens op mobile en dan is die van u redelijk geprijsd, zeker in die trim en met die uitrusting samen met de winterbanden.

Zal wel snel verkocht geraken.

Comment

• Wel, ze hadden men wagen een waarde gegeven van 6225, uiteindelijk was hun beste bod 6750. Ik heb het niet aanvaard. Ik heb men wagen uiteindelijk verkocht voor 7750euro aan een particulier. Vriendelijke mensen, dat wel.

Comment

• Ik wou van mijn Peugeot 407 1,6Hdi af, en dacht gewoon voor een indicatie van de waarde te hebben hem te laten schatten. Er zaten wat krassen op de turbo was bijna stuk, en het achterlicht was stuk, en de distibutieriem was aan vervanging toe. En hij had bijna 250.000km.
              Ik kreeg een bod van €756 euro, en dat was een heel goed bod volgens hem want de auto was nog geen 500 waard, en hij toonde me dan een een pagina van 2de hands.be (op de Ipad zoadt ik de url niet kon zien) waar er een in betere staat voor 900 Euro opstond (Die pagina heb ik overigens thuis nergens teruggevonden.) Je wordt dan "lichtjes" onder druk gezet om omiddelijjk te beslissen want zo'n aanbod ga je nergens meer krijgen, want dat was geen populair model . Dan toch maar niet gedaan. Afscheid genomen met de woorden dat ik daar spijt van ging krijgen en dat het aanbod maar 1 dag geldig was. Een paar uur later krijg ik een mail met de bevestiging van het aanbod, en dat de aanbieding 5 dagen geldig is. 2 Dagen later een nieuwe mail met een een nieuw aanbod, 866 euro ditmaal, omdat de situatie op de automarkt veranderd was (WTF !!!) Dus al honderd euro meer. Ik heb hem dan op een zaterdag 's morgens om 9u op kapaza gezet en op 2dehands.be voor 1500€ met de gedachte er nog 1000€ voor te krijgen. 5 Minuten later is mijn telefoon beginnen gaan en voor een paar uur niet meer gestopt. Ik heb de eerste 5 het adres gegeven, om te komen kijken en een uur later was de eerste al daar. Die wou maar 1200€ geven, maar aangezien die dat al wou geven dacht ik dat het beter kon. De volgende 2 kwamen toevallig samen aan en hebben tegen elkaar opgeboden, uiteindelijk is hij verkocht voor 1550€ , 50 euro meer dan dan mijn vraagprijs en 684 € meer dan dan het "superbod" van wij kopen auto's.
              En als afsluiter van de "goede " service van wijkopen auto's nog dit. Je krijgt na een paar dagen een mail om hun service te beoordelen. Dus ik dacht mijn bovenstaande relaas daar te delen. Helaas pindakaas , een druk op de knop geef u mening resulteerd enkel in een pagina met "Bedankt voor u mening" zonder de mogelijkheid om ze te geven. (Dus schrijf ik het hier maar om andere te behoeden voor de praktijken van wijkopen auto's) . De mensen die wel hun mening hebben kunnen geven, (de gepubliseerde reactie op hun pagina) zijn zonder uitzondering allemaal positief en geven allemaal 5 sterren (op 5) , sterk staaltje van oplichterij als je het mij vraagt.

Comment

• Leuke topic
                Heb ook een paar pogingen gedaan op hun website voor mijn Black Beauty. Niet helemaal de juiste versie gevonden in hun lijstje, maar bon. Paar dagen geleden 18.742 € + opties (waarvoor ze hem onmiddellijk mogen hebben, want garage biedt "maar" ±15k bij overname), vandaag nog 11.027 € + opties.
                Had eerst afspraak gemaakt voor gisteren, maar door omstandigheden moeten verplaatsen. Volgende dinsdagavond passeer ik op terugweg van werk in BXL toch in Aartselaar en wip ik daar even binnen.
                Ben eens benieuwd

Comment

• Een goede raad, bespaar u de moeite.

Comment

• Ge zou kunnen zeggen dat het verschil tss initieel lokbod en uiteindelijke krijgprijs immens is, anderzijds ben je wel makkelijk van uw oude sleur vanaf

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• ik heb mijn golf daar een paar jaar geleden eens op gezet, toen die een aanrijding gehad had. enkel en alleen om zowat de waarde te weten.
                      kreeg toen 1450€ geboden. pagina afgedrukt en aan de expert laten zien. geen total loss gekregen en 700€ om te herstellen.
                      recent nog eens gekeken of de markt veranderd was en kreeg nog geen 100€ geboden nu
                      Last edited by andydv; 06/11/2016, 21:08.

Comment

• Heb ook eens de test gedaan met de C4, dacht dat het iets van een 2000 euro was.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Daarnet nog een gedaan, nu is het ineens 3778 euro.
                          Daarvoor zou ik hem bijna durven achterlaten.
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Jawadde. Hier zeggen ze €5530, nog geen rekening gehouden met de opties.
                            zou hem beter vlug van de hand doen :-)

Comment

• Hier €12.493 zonder rekening te houden met opties.
                              Ga er nog aan verdienen op die manier

Comment

• Mijne E250 cdi 22050 euro zonder opties, zowaar aantrekkelijk.
                                Hij staat te koop trouwens.

Comment

• Just voor de gein den DS5 er eens ingegeven en just geen €23000. De baas zou blij zijn als dat er effectief voor neergeteld wordt. Maar ten opzichte van de effectief nieuw betaalde prijs, is toch te merken dat ne franse auto sneller zakt in waarde dan een hoer haar onderbroek

Comment

• Een collega kwam vorige week online op een €1500 voor zijn oude VW Passat uit en heeft nadien zijn auto ter plaatse aangeboden ... van die €1500 schoot nog exact €493 over die niet kon afgerond worden op €500.

Comment

• ge moet nu ook niet dom zijn he

bod op mijn auto is 41000, natuurlijk kan dat niet zijn...als ik al met lang leuren 30 krijg (van een kennis, want anders ist nog een stuk minder) zal't goed zijn, als je u informeert

Comment

• Tuurlijk is die niet dom ... je ziet wat je ziet, in alle richtingen trouwens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JoBe1960 Bekijk Berichten
                                          Leuke topic
                                          Heb ook een paar pogingen gedaan op hun website voor mijn Black Beauty. Niet helemaal de juiste versie gevonden in hun lijstje, maar bon. Paar dagen geleden 18.742 € + opties (waarvoor ze hem onmiddellijk mogen hebben, want garage biedt "maar" ±15k bij overname), vandaag nog 11.027 € + opties.
                                          Had eerst afspraak gemaakt voor gisteren, maar door omstandigheden moeten verplaatsen. Volgende dinsdagavond passeer ik op terugweg van werk in BXL toch in Aartselaar en wip ik daar even binnen.
                                          Ben eens benieuwd
                                          Update: maandag 7 telefoontjes gemist, 2 mailberichten met verzoek om dringend terug te bellen. Bleek dat de verplaatste afspraak niet kon doorgaan dinsdag.
                                          Aangezien ik de eerstvolgende dagen niet meer in de buurt was heb ik maar volledig afgemeld.

Comment

Working...
                                          X