Ik heb even jullie advies nodig. Ik ben op zoek naar een 125cc met b rijbewijs. Ik ben aan het twijfelen tussen een naked bike of een scooter; Een naked bike vind ik mooier, maar een scooter is handiger naar het schijnt. Ik ben het niet gewend om te schakelen. Het zou voor elke dag naar het werk te rijden zijn maar ook recreatief. Wat raden jullie aan?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
naked bike of scooter?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sportquest Bekijk BerichtenIk heb even jullie advies nodig. Ik ben op zoek naar een 125cc met b rijbewijs. Ik ben aan het twijfelen tussen een naked bike of een scooter; Een naked bike vind ik mooier, maar een scooter is handiger naar het schijnt. Ik ben het niet gewend om te schakelen. Het zou voor elke dag naar het werk te rijden zijn maar ook recreatief. Wat raden jullie aan?
-
Oorspronkelijk geplaatst door sportquest Bekijk BerichtenIk zou sowieso niet op autostrade rijden. Vind ik iets te gevaarlijk met 125cc. Mijn werk is voorlopig maar 5km van mijn huis.
Comment
-
Ja das idd waar. Maar tis voorlopig stage Voor 8weken en geen idee waar ik daarna beland. Het is ook het enigste vervoermiddel dat ik zou hebben maar bijvoorbeeld voor naar mijn ouders is brommer wel handiger... Ik ga nu met mijn scooter overal naar toe binnen 10km. Ik zou graag bijvoorbeeld met een goede naar de Ardennen willen toeren
Comment
-
Ja dat kan ik zeker. Maar die kan het elk moment begeven. Maar momenteel Voor een moto rijbewijs gaan is wat te duur. Is 1000 hé? In de winkel zeiden ze dat met een sym joymax je wel nog gemakkelijk naar de Ardennen kan als je het rustig doet. Ze zeiden dat dit 1 van de scooters waren die er uit viel en beter was dan de rest qua snelheid en afstand. Mja... Of dat effectief zo is.
Comment
-
Een Vespa is wat duurder, maar je hebt er ook wat voor. Nog wat metaal, en een prima rijwielgedeelte. Klap op de vuurpijl is de return die je ervan krijgt bij wederverkoop. En stijl, natuurlijk“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
Comment