Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ferrari F40 the huur ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ferrari F40 the huur ?

Weet iemand of er in de Benelux een Ferrari F40 gehuurd kan worden ?
    Is zowat hét auto-icoon van m'n jeugd en zou er graag eens mee rijden. Aangezien hun waarde stilletjes aan boven de € 1 000 000 stijgt zal het waarschijnlijk nu of nooit zijn...

Ferrari Car Hire Prices. How much does it cost to hire a Ferrari? Welcome to Ferrari Car Hire, your premier destination for luxury car rentals. We have the largest fleet of Ferrari's in the UK and includes classics to the very latest models to hire for self drive. Prices as follows for: Dino hire, California T hire, Portofino hire, 458 hire, 488 hire, F8 hire, SF90 Stradale hire, 296 GTB hire and Purosangue hire.

Comment

Een mens met verstand verhuurd dat nooit aan u. Als je denkt om er een dagje mee te rijden zul je veel moeten neertellen. Wat is je budget?

Comment

Als je kunt laten zien dat er op je rekening minstens 1000000000 euro staat zal je wel eens ene voor een dag kunnen mee krijgen, zo een wagens geven ze niet met de eerste de beste mee

Comment

Bedankt voor die link, Namaz.

Ik wil gewoon een ritje maken, graag met instructeur. Geen weekend afhuren om te boulevardcruisen.
          En ja, het kost wat het kost...

Ik denk dat vooral de waarborg "interessant" zal zijn...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
            Als je kunt laten zien dat er op je rekening minstens 1000000000 euro staat zal je wel eens ene voor een dag kunnen mee krijgen, zo een wagens geven ze niet met de eerste de beste mee
            Koop er dan ene, rij er even mee en verkoop met winst, komt goedkoper uit :o

Comment

Als je bedenkt dat een M3 huren reeds 1000+€ voor één dag kost, wat zal een F40 dan kosten. Dan heb je nog de waarborg niet opgehoest.
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Ik heb een een 360 modena gehuurd voor 100?(was cadeau)...half uurtje rijden.

Bij die hollanders van Trafffic control bij total loss moest je 1500euro betalen...

bij dockx betaalk je voor 458italia 1750euro voor één dag maar je moet geloof ik 10000euro vastzetten met je creditkaart als borg.

Comment

10K aan borg met je CC. De meesten hun limiet ligt op €1250 of 2500.

Comment

Ge kunt u kaart tijdelijk verhogen hoor
                    www.skodaforum.eu

Comment

Zelf met een F40 rijden lijkt me niet realistisch als ambitie.Meerijden kan wel.

In 't algemeen zou ik denken dat als ge ooit met een zeldzame sportwagen wilt kunnen rijden, een doorgedreven autotraining een minimum is, zodat ge kunt aantonen dat ge ermee omkunt.
                      30 jaar Mr Yuge!

Comment

Mondial kopen en in de Ferrari club netwerken

Of een spelconsole kopen dat kan ook

Comment

Hier hebben ze enkele Ferarri's en ook een McLaren F1

BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            Hier hebben ze enkele Ferarri's en ook een McLaren F1

http://www.carrentaleurope.nl/voertuigen

Die McLaren F1 huren kost minder dan een MP4

Comment

In Maranello zijn er meerdere de verhuren

juist zien dat het niet zo afloopt

Comment

Hahaha, wat een mongool!
                                “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Deze video zie je dat een goede wegligging het verschil kan maken

Comment

^ Is vooral : keep your cool
                                    ^^ Is gewoon teveel power, geen controle

Comment

Ik denk dat dromen soms best dromen blijven, ipv te draaien in een nachtmerrie
                                      als ik iets niet kan betalen, laat ik het aan anderen die zich zoiets wel kunnen veroorloven
                                      ik heb ooit met een bescheiden 348 zelf mogen rijden, ik heb er niet mee veel sneller durven rijden dan met mijn eigen wagen (van toen...) en mijn herinnering is niet van de beste : loodswaare koppelingspedaal om er van krampen te krijgen, en een even weigerachtige versnellingsbak tot het opgewarmd was... Het heeft 25km geduurd !

Comment

Gasten, ik zou nu ook niet onmiddelijk aannemen dat bigfoot alleen nog maar met ouwe dieselkes heeft getuft.

Trouwens dat doet me eraan denken. Mensen die met ouwe dieselkes tuffen worden soms ook onderschat.
                                        30 jaar Mr Yuge!

Comment

Working...
                                        X