Bij die Ferrari 360 dat ik gereden heb van traffic control zaten pedalen op voor de instructeur...hij kon dus ingrijpen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ferrari F40 the huur ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door deltabelg Bekijk BerichtenBij die Ferrari 360 dat ik gereden heb van traffic control zaten pedalen op voor de instructeur...hij kon dus ingrijpen.Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
In de UK kan het wel zo te zien..voor 4000 pond per dag.
Oorspronkelijk geplaatst door deltabelg Bekijk BerichtenIn Maranello zijn er meerdere de verhuren
juist zien dat het niet zo afloopt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
Wel zorgen dat het niet regent die dag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenMaar zelfs dat is niet altijd genoeg... Ik heb eens met een 348 gereden met een instructeur ernaast, een tijdje later kwam datzelfde exemplaar op een spijtige manier in het nieuws (jongedame mocht er eens mee rijden, ging uit de bocht en tegen een boom, zowel zij als de instructeur hebben het niet overleefd): http://www.omroepflevoland.nl/Nieuws...rrari-gesloten
ik had zoiets van djezees hoe durven jullie zoiets in de handen geven van randdebielen die 2 dagen hun rijbewijs hebben.
Zoveel vermogen en die middenmotor is iets dat heel venijnig uit de hoek kan komen...ik heb met veel respect gereden en de Ferrari echt proberen aan te voelen in de bochten.
btw had al een dikke 220.000km op de teller en zat al aan z'n x koppeling.
Comment
Comment