Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel korting bij aankoop Honda?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoeveel korting bij aankoop Honda?

Vraag mij af welke korting ik mag verwachten bij de aankoop van een Honda Jazz en/of HRV?

Zie op hun folder niets staan van enige korting enkel bij de HRV dat men "maar" 600€ moet bijbetalen voor een diesel. Maar aangezien ik mij een benzine ga kopen zal dit ook wel wegvallen.
    En bij de Jazz een 600€ korting voor accessoires.

Ook nergens een overnamepremie te bespeuren voor mijn 18j oude Honda.

Wat kan/mag ik verwachten?

ps: nu zaterdag met beiden eens proefrijden
    www.skodaforum.eu

Oorspronkelijk geplaatst door Snelle Bekijk Berichten
    Vraag mij af welke korting ik mag verwachten bij de aankoop van een Honda Jazz en/of HRV?

Zie op hun folder niets staan van enige korting enkel bij de HRV dat men "maar" 600€ moet bijbetalen voor een diesel. Maar aangezien ik mij een benzine ga kopen zal dit ook wel wegvallen.
    En bij de Jazz een 600€ korting voor accessoires.

Ook nergens een overnamepremie te bespeuren voor mijn 18j oude Honda.

Wat kan/mag ik verwachten?

ps: nu zaterdag met beiden eens proefrijden
    Laat eens weten hoe zo een nieuwe jazz rijdt? Ik moet zeggen, wij hebben 2 weken een jazz als vervangwagen gehad, de 1.2 weliswaar en dat reed echt geweldig, nu is dat een 1.3 geworden zeker?
    2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
    2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
    2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
    2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
    2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

Een auto van 18j is per definitie waardeloos.
      Verwacht daar 500€ voor of zo, maar niet meer. Die gaat ofwel de schroot op, ofwel naar Afrika.

Vraag eens een offerte bij 2 garages hé, dan weet je direct de overname en de prijs.

Comment

recyclagepremie misschien 1500 euro. Bij de HRV is de diesel toch 500 euro extra op de prijs van de benzine?
        Last edited by BEEMER; 16/09/2015, 17:47.
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
          recyclagepremie misschien 1500 euro
          Honda heeft momenteel op de nieuwe Jazz en HR-V geen recyclagepremie of overnamepremie.
          Het is een model dat sinds deze week in de showroom staat. Honda doet nooit (noemenswaardige) acties op net gelanceerde modellen.

Comment

"Honda heeft momenteel op de nieuwe Jazz en HR-V geen recyclagepremie of overnamepremie."

Wel heb die vrees ook dat ik hier ga naast pakken, jammer.

Dan blijft alleen maar de procent korting over en hoeveel mag ik daarvan verwachten?

in ieder geval gaan wij een de prijs laten opmaken voor beide wagens.

www.skodaforum.eu

Comment

Vandaag eens een kort ritje gemaakt met de HRV was wel een automatiek. Het ritje was wat kort om een degelijke indruk te krijgen maar beviel ons wel.
              De jazz is voor volgende week zaterdag deze was net binnen en nog niet ingeschreven.

Hoogst waarschijnlijk wordt het de Jazz het prijsverschil is 5000 euro tegenover de HRV en dat vinden wij net iets te veel toch voor een tweede wagen.
              De HRV is wel mooi zeker in het donker grijs met aan de zijkant van de wagen zo treden aan.

En voor ons oud Honda beestje krijgen wij nog 1500€.
              Last edited by Snelle; 20/09/2015, 00:20.
              www.skodaforum.eu

Comment

Dat gaat ge volgens mij niet beklagen... Deze is voor de meeste 1a2kids-gezinnen al voldoende. Enig punt van kritiek dat ik van de jazz hoor is de beenruimte vòòr in. Deze zou wat smal zijn.
                Ga je hierin voor de automaat(cvt) gaan?
                Verder denk ik dat je, mits juist gebruik, ook 18j er mee kan bollen..

Comment

Beenruimte tja ben een superb gewoon

Maar klopt voorraan zou ik graag de zetels nog wat naar achteren kunnen schuiven toch als passagier. Mijn vrouw had ook het gevoel dat het smaller is (is zo de wagen is kleiner) dan in de oude civic en de HRV. Maar denk dat dit gewoon even wennen is als ge al 17j met dezelfde wagen rijdt.
                  85% van de km gaat daar maar een persoon inzitten.

Achteraan plaats genoeg met de voorste zetel volledig naar achter heeft een persoon van 187 cm nog ongeveer 10cm knieruimte over.
                  Koffer ruim zeer makkelijk neer te klappen en is volledig vlak, dan de magic seats zie dat de concurrentie het nog niet beter doen.
                  En er zitten zeer veel veiligheids snufjes op vb de snelheids bordenherkenning viel ons in de smaak en ook het city rem systeem is nuttig.
                  Ruitenwisser en lichten automatisch, achteruitrijcamera, zetelverwarming vooraan, het 7inch scherm.
                  Het ontbreken van bekerhouders achteraan voor beide passagiers geen middenste armsteun achteraan voorenste armsteun niet verschuifbaar.
                  Last edited by Snelle; 28/09/2015, 15:05.
                  www.skodaforum.eu

Comment

Hoeveel korting krijg je nu?

Comment

Wel de jazz 19050€ cataloog korting af is nog 17900 daarbij nog een bon voor om 600€ accessoires.
                      De HRV 24390 cataloog korting af is nog 22900 daarbij nog bon voor om 800€ accessoires.

Dat is een 6%

En daar dan nog de overname afdoen van de oude Honda en ik rij met een nieuwe
                      Last edited by Snelle; 20/09/2015, 18:20.
                      www.skodaforum.eu

Comment

Lijkt me een mooie deal.

Comment

Zo de kogel is door de kerk, het is een Jazz Elegance geworden.

opties: metaalkleur, zetelverwarming vooraan, grill vooraan en sierlijst achteraan, spatlappen, deurinstaplijsten, sierlijst onderaan de deuren, kofferschaal.
                          www.skodaforum.eu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Snelle Bekijk Berichten
                            Zo de kogel is door de kerk, het is een Jazz Elegance geworden.

opties: metaalkleur, zetelverwarming vooraan, grill vooraan en sierlijst achteraan, spatlappen, deurinstaplijsten, sierlijst onderaan de deuren, kofferschaal.
                            top man!
                            honda is super merk! leuke auto ook, ruimer dan meeste denken

Comment

Veel rijplezier!

Comment

Ook proficiat met je nieuwe aankoop, ik kan alleen maar zeggen dat je het u niet gaat beklagen, ik heb zelf een 15 tal jaar met volvo gereden totdat we op zoek waren naar een ruime gezinswagens, volvo was ee stukje duurder,en wij hebben toen een honda crv élégance met winterpack genomen(wel stockwagen).

veel plezier met je aanwinst

Comment

Bedankt.

Zal wachten worden tot eind februari begin maart voor de vrouw zich kan uitleven op de Belgische wegen
                                  www.skodaforum.eu

Comment

Nog een beetje geduld en hij is er

Op het moment dat wij hem kochten was er een actie van 600€ op de accessoires, vragen mij af welke actie er nu is met het autosalon.
                                    In de brochure vindt men niets terug enkel raadpleeg de dealer, wat ik binnenkort eens ga doen.
                                    Als er iemand iets weet laat maar horen
                                    www.skodaforum.eu

Comment

Destoop geeft tot 6500€.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                        Destoop geeft tot 6500€.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
                                        Dan toch es langsgaan voor mijn 6500 euro af te halen? Of hoe bedoel je?

Comment

Working...
                                        X