Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel korting bij aankoop Honda?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Bij de duurste modellen zal men dit wel geven als korting maar niet voor een Jazz

Ze zijn wel slim bij de lancering een paar maanden geleden van de nieuwe Jazz en HRV stond in hun folder wel de korting vermeld.
    Maar nu bij het autosalon staan er bij deze twee geen kortingen vermeld, dus is het meer of minder vandaag ?
    www.skodaforum.eu

Comment

Jazz weet ik niet, maar HRV geen specifieke acties, zal van dealer afhangen, verkoop loopt te goed blijkbaar.
      Blij dat ik mijne besteld heb met lanceringsactie.

Comment

Wel een telefoontje naar de dealer gedaan zou mij nog terugbellen dus ik wacht nog even af.
        Denk ook dat het veel van de dealer zal afhangen wat hij WIL(kan)geven, ben nieuwsgierig naar de uitkomst.
        www.skodaforum.eu

Comment

Zo was het topic even uit het oog verloren

Ondertussen telefoontje gekregen en ik ga nog 419€ minder moeten ophoesten. Dank u wel.

Mogen nu vrijdag achter de wagen, ondertussen nog een beetje accessoires binnengekomen rechtstreeks uit China zodat hij helemaal is uitgerust naar wens.
          www.skodaforum.eu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Snelle Bekijk Berichten
            Zo was het topic even uit het oog verloren

Ondertussen telefoontje gekregen en ik ga nog 419€ minder moeten ophoesten. Dank u wel.

Mogen nu vrijdag achter de wagen, ondertussen nog een beetje accessoires binnengekomen rechtstreeks uit China zodat hij helemaal is uitgerust naar wens.
            Geniet ervan en laat zeker niet na een topicje met foto's en ervaringen te starten...

Comment

Working...
            X