Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ ] Ruime break, automaat...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ ] Ruime break, automaat...

Even tussen de soep en de patatten een topicje starten, schoonbroer heeft 2 maand geleden accident gehad, waardoor hij nu verplicht is met een automaat te rijden. C30 gaat dus de deur uit, en zoekt een ruime break genre V70, Superb Combi enz...

De vereisten:
    - Break (ruim, dus geen Clio Break)
    - Automaat
    - Diesel
    - Liefst vanaf 2010
    - Liefst rond de 100k km max
    - Budget max €13.000, dus geen karren van 15k posten en dan zeggen 'bwa die 2k krijgde er wel af' (excl taks, verzekering enz...)

Verder is xenon, zwarte kleur enz mooi meegenomen, maar geen must.
    Heb zelf al wat zitten zoeken, maar vind voor die eisen niet echt iets dat echt in het oog springt.

Aan wat ik al dacht van kanshebbers:
    - V70 (vanzelfsprekend)
    - Superb Combi

Eventuele kleinere breaks mogen ook passeren als ze zeer interessant zijn qua prijs, km stand enz (genre A4 bv), maar toch liefst iets ruimer anders.

Hij zit zelf ook vrij veel naar Insignia's te zoeken, maar als ik het mij goed herinner waren dat nogal probleembakken, iemand die dat concreet kan bevestigen of meer info over geven?

Tnx!

Voila, verder zoeken is niet nodig...

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
      Voila, verder zoeken is niet nodig...

http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...065?asrc=st|as
      Helaas geen automaat..

Sent from my One+ using Tapatalk
      =================
      2016 Skoda Octavia RS

Comment

Insignia's van 2009 en 2010 waren probleembakken. Vanaf 2011 zijn ze beter.
        2012 Opel Astra ST Ecoflex
        2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

3 touring met automaat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
            Insignia's van 2009 en 2010 waren probleembakken. Vanaf 2011 zijn ze beter.
            Gohja, zijn die vanaf 2011 echt betrouwbaar? Ik sta wat sceptisch tegenover Opel, na wat ik de laatste tijd allemaal lees en hoor. I know, op internet hoor je enkel de slechte verhalen, al valt me dit bij Opel toch wel een pak meer op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
              Had ik ook aan gedacht, maar heb liefst eentje van na 03/2011 (kettingprobleem komt dan een pak minder voor met de N47). En dan kom je al in gedrang met het budget.
              Ik weet het, het is kort door de bocht, maar toch blijf ik bij m'n standpunt ivm de N47.

Comment

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
                2012 Opel Astra ST Ecoflex
                2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                  Had ik ook aan gedacht, maar heb liefst eentje van na 03/2011 (kettingprobleem komt dan een pak minder voor met de N47). En dan kom je al in gedrang met het budget.
                  Ik weet het, het is kort door de bocht, maar toch blijf ik bij m'n standpunt ivm de N47.
                  Wist niet dat het zo problematisch is bij die motoren. Die verkoper/garage heeft er blijkbaar ook weet van

Comment

Insignia uit de beginperiode zou ik ook niet kopen. Veel elektrische problemen, vooral als er veel opties opzitten.

BMW met N47 voor 2011 zou ik ook niet kopen.

Comment

Een Mondeo, ook niet slecht, had ik totaal niet aan gedacht!

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                      Wist niet dat het zo problematisch is bij die motoren. Die verkoper/garage heeft er blijkbaar ook weet van
                      Problematisch is het zeker niet, en dat de verkoper er weet van heeft is langs de ene kant toch positief, geeft een eerlijke indruk, al ben je daar niet veel mee als hij uit garantie is.
                      Heb zelf een jaartje met een N47 gereden, en niets van problemen gehad. Maar ik probeer ze toch te vermijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                        Een Mondeo, ook niet slecht, had ik totaal niet aan gedacht!
                        Ik wel. Zeker tweedehands biedt die door de band héél veel waar voor je geld.

Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium 163 pk - Verkoopprijs: € 9.200,-
                        AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
                        Last edited by K2; 17/09/2015, 21:43.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
                          Ik wel. Zeker tweedehands biedt die door de band héél veel waar voor je geld.

Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium 163 pk - Verkoopprijs: € 9.200,-
                          http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=255332488
                          Zot, hoe goedkoop zijn die niet

Comment

Ja hé, en daar krijg je dan standaard gratis een uitstekende wegligging bij ;-).
                            Last edited by K2; 18/09/2015, 00:04.

Comment

Renault laguna break?

Comment

Is toch iets mis mee?!

Le plus grand site auto de Belgique avec + de 115 000 véhicules neufs et d'occasion disponibles immédiatement. Vendre sa voiture sans frais et en 24h ? C'est possible avec AutoScout24 !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                  Wat dan?
                                  Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                  Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                  Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                    Wat dan?
                                    Staat gemiddeld 2k goedkoper dan gelijkaardige uitgeruste Superbs...

Comment

Wel kut dat er bijna geen benzine's te vinden zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                        Staat gemiddeld 2k goedkoper dan gelijkaardige uitgeruste Superbs...
                                        Is wat overdreven. Op mobile te vinden vanaf 13k. Voor benzine moet ge in het buitenland zijn. Breaks in deze categorie worden in 95% van de gevallen geleased en uiteraard allemaal met dieselmotor.

Comment

Working...
                                        X