Even tussen de soep en de patatten een topicje starten, schoonbroer heeft 2 maand geleden accident gehad, waardoor hij nu verplicht is met een automaat te rijden. C30 gaat dus de deur uit, en zoekt een ruime break genre V70, Superb Combi enz...
De vereisten:
- Break (ruim, dus geen Clio Break)
- Automaat
- Diesel
- Liefst vanaf 2010
- Liefst rond de 100k km max
- Budget max €13.000, dus geen karren van 15k posten en dan zeggen 'bwa die 2k krijgde er wel af' (excl taks, verzekering enz...)
Verder is xenon, zwarte kleur enz mooi meegenomen, maar geen must.
Heb zelf al wat zitten zoeken, maar vind voor die eisen niet echt iets dat echt in het oog springt.
Aan wat ik al dacht van kanshebbers:
- V70 (vanzelfsprekend)
- Superb Combi
Eventuele kleinere breaks mogen ook passeren als ze zeer interessant zijn qua prijs, km stand enz (genre A4 bv), maar toch liefst iets ruimer anders.
Hij zit zelf ook vrij veel naar Insignia's te zoeken, maar als ik het mij goed herinner waren dat nogal probleembakken, iemand die dat concreet kan bevestigen of meer info over geven?
Tnx!
De vereisten:
- Break (ruim, dus geen Clio Break)
- Automaat
- Diesel
- Liefst vanaf 2010
- Liefst rond de 100k km max
- Budget max €13.000, dus geen karren van 15k posten en dan zeggen 'bwa die 2k krijgde er wel af' (excl taks, verzekering enz...)
Verder is xenon, zwarte kleur enz mooi meegenomen, maar geen must.
Heb zelf al wat zitten zoeken, maar vind voor die eisen niet echt iets dat echt in het oog springt.
Aan wat ik al dacht van kanshebbers:
- V70 (vanzelfsprekend)
- Superb Combi
Eventuele kleinere breaks mogen ook passeren als ze zeer interessant zijn qua prijs, km stand enz (genre A4 bv), maar toch liefst iets ruimer anders.
Hij zit zelf ook vrij veel naar Insignia's te zoeken, maar als ik het mij goed herinner waren dat nogal probleembakken, iemand die dat concreet kan bevestigen of meer info over geven?
Tnx!
Comment