Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Advies aankoop BMW 535d of Audi A6 3.0 TDI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ok niet sneller maar de bmw 535d kan de M3 bijbenen....

Hij is op het nippertje sneller...of bijna even snel...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
      Als de 535d gechipt is zijn ze vergelijkbaar.
      Nee die 535d gechipt is veel sneller:

http://www.m5board.com/vbulletin/e90-m3-sedan-e92-m3-coupe-e93-m3-convertible-e46-m3-e36-m3-z4-m-z4-m-coupe/144844-hd-bmw-m3-e46-coupe-smgii-vs-bmw-535d-ecu-...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yusufk Bekijk Berichten
        Ok niet sneller maar de bmw 535d kan de M3 bijbenen....

Hij is op het nippertje sneller...of bijna even snel...
        Dus gij gaat u een 535d kopen en die dan laten chippen naar 380pk zoals die uit dat filmpje? Dan zal je gegarandeerd brokken hebben en mag je wat meer dan €4K aan de kant zetten om de kosten te dekken...

Comment

Afblijven; afgeragde premium dieselsloepen met veel kms is gegarandeerd veel miserie....

Zoek je iets snel van een ander merk...Volvo T5 bvb
          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yusufk Bekijk Berichten
            Ik wil eens in mijn leven een snelle wagen hebben gereden
            En een beetje later heb je zelf een E46 M3 gehad. Dat is geen snelle auto in je leven geweest?

Lol.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
              Afblijven; afgeragde premium dieselsloepen met veel kms is gegarandeerd veel miserie....

Ja zo een T5 zoals die van Xanthine lol.

Comment

Er zijn tegenwoordig wel meer wagens die een 10+ jarige E46 M3 aankunnen hoor... Tot de eerste bocht er aankomt, en de rijervaring daar gelaten Als het enkel om de rechte lijn gaat ben je beter af met een cruiser zoals de 535d. Chippen zou ik niet doen, die wagen gaat hard genoeg, en je neemt geen risico's mbt de levensduur van je wagen.
                “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                  En een beetje later heb je zelf een E46 M3 gehad. Dat is geen snelle auto in je leven geweest?

Lol.

Inderdaad, dit lijkt niet te kloppen. Waarschijnlijk de zoveelste praatjesmaker.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                    Dus gij gaat u een 535d kopen en die dan laten chippen naar 380pk zoals die uit dat filmpje? Dan zal je gegarandeerd brokken hebben en mag je wat meer dan €4K aan de kant zetten om de kosten te dekken...
                    Ik zeg alleen dat ie sneller is en niet dat ik wil gaan chippen, wel bij de les blijven!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                      Inderdaad, dit lijkt niet te kloppen. Waarschijnlijk de zoveelste praatjesmaker.
                      Die auto had ik niet lang in bezit...maar wat is deze gebash? Waarom zo hatelijk doen? ik kom enkel hier voor vragen, waarom zo moeilijk doen God nondeju zeg!

Het interieur is doodsaai!

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten

Lol.
                      Het is inderdaad een snelle auto, maar ik had em niet lang in bezit, hebt het niet kunnen lang genieten van de auto.
                      ik zoek echt een auto waar ik voor lange termijn kan gebruiken (4 a 5 jaar), dat toch gunstig is in gebruik met power....
                      Ja 1 op 11 voor een diesel lijkt veel maar vergeleken met andere wagens doet deze auto goed...
                      Last edited by ; 27/09/2015, 14:35.

Comment

Hoeveel km doe je per jaar, Yus? Want dat kan aantikken als je een wagen koopt met al wat kilometers. Als het is om 5€ te tanken, en een toerke in de stad te doen, zoals ik er hier veel zie in Gent, moet het kunnen
                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                          Hoeveel km doe je per jaar, Yus? Want dat kan aantikken als je een wagen koopt met al wat kilometers. Als het is om 5€ te tanken, en een toerke in de stad te doen, zoals ik er hier veel zie in Gent, moet het kunnen
                          Vind ik wel een foute opmerking ergens,sorry. Het is niet omdat iemand Turks of Marokaans is dat hij een auto wil om toerkes door de stad mee te maken hé. Er zijn Belgische leeglopers en vreemden die werken,net zoals er idd Belgen zijn die werken en vreemde leeglopers.
                          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Vind ik wel een foute opmerking ergens,sorry. Het is niet omdat iemand Turks of Marokaans is dat hij een auto wil om toerkes door de stad mee te maken hé. Er zijn Belgische leeglopers en vreemden die werken,net zoals er idd Belgen zijn die werken en vreemde leeglopers.
                            Bedankt om mijn verwachtingen in te lossen
                            Het is maar een grapje hé, gebaseerd op wat ik hier geregeld naast mij zie tanken, en het bedrag.
                            Cheer up!

Comment

Ruw weg per jaar 40.000 km...
                              Flink aantikken? Das nie erg, ik ben een lasser en werk al 2 jaar, goed inkomen dus waarom zou ik voor 5 euro tanken...
                              Oh misschien zit daar een stukje kern van waarheid, als ik op snelweg tank, weet ik dat ie duur is en tank ik een beetje bij voor 5 a 10 euro en ga ik vervolgens in de dorp vol tanken...
                              Last edited by ; 27/09/2015, 21:02.

Comment

Denk dat je een 535d beter niet gaat chippen als je die geregeld op zijn staart wil trappen. Dan zal een m3 ongeacht welke generatie dit beter aankunnen. Denk dat je qua betrouwbaarheid beter een 530d zoekt. Die zijn nu ook niet echt traag te noemen. En je zal er veel langer plezier van hebben.

Comment

Je werkt dus nog maar 2 jaar... Als je nog thuis woont kan je mss voorlopig zo'n wagen onderhouden, maar als je plannen hebt om zelfstandig te wonen, zou ik een minder zware bak kopen, met minder vaste en andere kosten. 40k per jaar is best veel, dan is een wagen van +250k toch niet echt aan te raden. Het is absoluut jouw keuze, maar ik heb vroeger andere beslissingen genomen, en ben er goed mee uitgespeeld. Een zware bak kan je later nog kopen. Is ook leuker om van licht naar zwaar te gaan dan plots verplicht te moeten downsizen. Just my 2ct.

Comment

Je werkt dus nog maar 2 jaar... Als je nog thuis woont kan je mss voorlopig zo'n wagen onderhouden, maar als je plannen hebt om zelfstandig te wonen, zou ik een minder zware bak kopen, met minder vaste en andere kosten. 40k per jaar is best veel, dan is een wagen van +250k toch niet echt aan te raden. Het is absoluut jouw keuze, maar ik heb vroeger andere beslissingen genomen, en ben er goed mee uitgespeeld. Een zware bak kan je later nog kopen. Is ook leuker om van licht naar zwaar te gaan dan plots verplicht te moeten downsizen. Just my 2ct.
                                    Hij is 30 jaar... zal wel al langer werken dan 2 jaar.
                                    Als lasser zal hij 2 jaar werken.

Comment

Als ik de postings van de topicopener zo eens bekijk dan moet ik vaststellen dat dit weer zo'n typisch doorprikbaar verhaaltje is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                        Hij is 30 jaar... zal wel al langer werken dan 2 jaar.
                                        Als lasser zal hij 2 jaar werken.
                                        Er staat : "en werk al 2 jaar" Trouwens 30 jaar is nog steeds jong om particulier zo'n wagen te kopen imo. Taksen en lopende kosten zijn toch niet min.

Comment

Er staat : "en werk al 2 jaar" Trouwens 30 jaar is nog steeds jong om particulier zo'n wagen te kopen imo. Taksen en lopende kosten zijn toch niet min.

Het is niet omdat gij u geen zo'n auto op uw 30ste kon permitteren dat een ander dat daarom ook niet zou kunnen. Zo'n denkwijze is typerend voor veel mensen: 'ik kon dat niet dus een ander zal dat ook niet kunnen...'

En als een ander dat wel kan dan begrijpen ze dat niet en zijn ze jaloers.

Comment

Working...
                                          X