Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Advies: Nieuwe sportwagen? maar wat? (vervanging voor 997.1 Turbo Cabriolet)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sovereign001 Bekijk BerichtenOk maar wat is nu het punt?
Kan ik dan geen Ferrari of iets anders kopen ?
De meeste eigenaars van een Ferrari hebben genoeg geld om er 5 te kopen, cash.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenDat zal van het budget van je pa afhangen zeker. Weet ik hoe diep zijn zakken zijn?
Ge moogt maximum 3K cash betalen...
Comment
-
Ik ben in ieder geval al blij met de reacties (ook al zijn ze gemengd).
Conclusie uit de paar uren dat het hier online staat (en op ander fora).
R8: wegblijven. Log, traag enz
Murci: Problemen en duur
Gallardo: Ene zegt een hok (traag en weinig fun), de andere zegt plezant (generatie 2, ik neem aan post 200
F430: ene zegt problemen, andere zegt dat ze al betrouwbaar zijn geworden
F458: beter maar steeds problemen
Aventador: wegblijven + te duur
Mercedes: geen opmerkingen
Echter krijg ik nog te horen dat een Maserati, Mcclaren MP4 nog goed zouden zijn?
Comment
-
Ik wil hier absoluut niet de kenner uithangen en mijn ervaringen als jan modaal met dergelijke sportwagens zijn uiteraard zeer beperkt
maar als ik lees dat een R8 V10 "log en traag" zou zijn, sta mij toe toch even zwaar de wenkbrauwen te fronsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenIk wil hier absoluut niet de kenner uithangen en mijn ervaringen als jan modaal met dergelijke sportwagens zijn uiteraard zeer beperkt
maar als ik lees dat een R8 V10 "log en traag" zou zijn, sta mij toe toch even zwaar de wenkbrauwen te fronsen.
Comment
-
Je kan ook eens wat op de aankoop- en onderhoudsfactuur besparen en naar een GT-R gaan (althans als de cabrio geen vereiste is want dat kon ik niet zo opmaken uit de OP) of een F-type R.Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenIk wil hier absoluut niet de kenner uithangen en mijn ervaringen als jan modaal met dergelijke sportwagens zijn uiteraard zeer beperkt
Je moet er eens mee gaan rijden en dan vergelijken met een 911. Je voelt dat verschil onmiddellijk.
Traag is veel gezegd want dat ding is snel natuurlijk.
Maar log best en ondersturend best wel, zeker als je direct vergelijkt met de 911.
imo uiteraard. Ik ken andere mensen die zot lopen van een R8. Het is maar wat je wensen zijnBMW X5 45e
Comment
-
Ik heb het al gezegd, maar moest ik in topicstarter zijn plaats zijn, en na 2 Porsches gehad te hebben, zou ik de overstap maken naar het allerhoogste; een Ferrari; Draai en keer het hoe ge wilt: een Lambo, een Porsche ... maar een Ferrari is in mijn ogen nog altijd het allerhoogste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenJe moet er eens mee gaan rijden en dan vergelijken met een 911. Je voelt dat verschil onmiddellijk.
Traag is veel gezegd want dat ding is snel natuurlijk.
Maar log best en ondersturend best wel, zeker als je direct vergelijkt met de 911.
imo uiteraard. Ik ken andere mensen die zot lopen van een R8. Het is maar wat je wensen zijn
Wat ik van de nieuw lees, is dat het een verdomd potente, leuke machine is met een fabelachtige motor en haarscherp weggedrag...
Uiteraard niet de meest exotische badge maar objectief gezien blijkt dat als sportwagen echt een bom te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenDe nieuwe of de vorige R8?
Wat ik van de nieuw lees, is dat het een verdomd potente, leuke machine is met een fabelachtige motor en haarscherp weggedrag...
Uiteraard niet de meest exotische badge maar objectief gezien blijkt dat als sportwagen echt een bom te zijn.
Oude V10, ik dacht dat de TS daarvoor zou ging gaan omdat de meeste in de rij allemaal oudere modellen waren
Nieuwe heb ik jammer genoeg nog niet gereden want die zou idd een PAK beter zijn dan de oude.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door orange Bekijk BerichtenIk heb het al gezegd, maar moest ik in topicstarter zijn plaats zijn, en na 2 Porsches gehad te hebben, zou ik de overstap maken naar het allerhoogste; een Ferrari; Draai en keer het hoe ge wilt: een Lambo, een Porsche ... maar een Ferrari is in mijn ogen nog altijd het allerhoogste.
Idem hier, maar das ieder z'n keuze natuurlijk
FerrariLast edited by kefkie; 12/10/2015, 16:04.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenDat zal van het budget van je pa afhangen zeker. Weet ik hoe diep zijn zakken zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door orange Bekijk BerichtenIk heb het al gezegd, maar moest ik in topicstarter zijn plaats zijn, en na 2 Porsches gehad te hebben, zou ik de overstap maken naar het allerhoogste; een Ferrari; Draai en keer het hoe ge wilt: een Lambo, een Porsche ... maar een Ferrari is in mijn ogen nog altijd het allerhoogste.
Comment
-
Zoals Publisher zegt. Als het allemaal geen zorgen is voor een Ferrari man, waarom doen ze ze dan weg. (en kopen ze er geen ferrari meer). Het is niet omdat je 250k kunt uitgeven aan een wagen dat de kosten je ook geen barst raken. Mensen verwachten gewoon soms dat voor dat geld het ook gewoon bolt en even 10k ophoesten (manier van spreken die 10k) doet gewoon pijn.
Comment
Comment