Oorspronkelijk geplaatst door BertVS
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
wat kopen advies gezinsauto
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk BerichtenGa je dan samen met mij een duo zingen als castraatzanger?
Perfect. Zodra de wonde genezen is beginnen we eraan.
Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk
Comment
-
thanks iedereen voor de super reacties!!!! ik heb het allemaal doorgegeven, er zitten er zeker enkele interessante tussen!!!
voor de C4 Picasso valt hij minder een Octavia viel eerst niet op maar hij denk er ook over na en de andere ga ik hem morgen nog eens laten zien voor we vertrekken!
morgen ga ik met hem mee gaan kijken naar dien ix35 de 2.0l versie.
Comment
-
eventjes een update
gisteren gaan testrijden met die ix35. is wat tegen gevallen persoonlijk, zijn vrouw vond het ook niet goed, de wagen was 5 jaar oud en had +/- 25000km, maar we hadden er onze bedenkingen bij, het leer rond het stuur was niet meer zo fris en de wagen had veel schade in het interieur - dakhemel was vuil, veel krasjes links en recht, de buitenkant konden we niet echt 100% keuren, gezien de wagen zeeer vuil was.
in het terugrijden nog gestopt bij een andere garage, zeeer goed ontvangen geweest en gaan testrijden met een Mazda 6 2.0l en daarna met een nieuwe Ford Focus break.
Mazda was zeker niet slecht (geen turbo motor) iets meer geluid binnenin maar verder zeeer veel ruimte!
de Focus break beviel hen ook wel, ze verschoten van de 1.0, deze had 100pk, geen racemonster, maar wel een vlotte wagen, deze wagen was nieuw
De Mazda had +/- 23000km maar deze lag boven hun budget.
ze zijn nu verder aan het uitzien of ze misschien geen nieuwe wagen zouden aankopen, maar we blijven ook nog kijken naar 2dehandswagens, er is geen haast bij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenIn benzine zou ik eerder naar een jap zoeken. Hond accord, Mazda 6, Toyota Avensis.
De jappen bouwen volgens mij behoorlijk betrouwbare benzinemotoren.
om mijn 6 te vervangen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroemtje Bekijk Berichteneventjes een update
gisteren gaan testrijden met die ix35. is wat tegen gevallen persoonlijk, zijn vrouw vond het ook niet goed, de wagen was 5 jaar oud en had +/- 25000km, maar we hadden er onze bedenkingen bij, het leer rond het stuur was niet meer zo fris en de wagen had veel schade in het interieur - dakhemel was vuil, veel krasjes links en recht, de buitenkant konden we niet echt 100% keuren, gezien de wagen zeeer vuil was.
in het terugrijden nog gestopt bij een andere garage, zeeer goed ontvangen geweest en gaan testrijden met een Mazda 6 2.0l en daarna met een nieuwe Ford Focus break.
Mazda was zeker niet slecht (geen turbo motor) iets meer geluid binnenin maar verder zeeer veel ruimte!
de Focus break beviel hen ook wel, ze verschoten van de 1.0, deze had 100pk, geen racemonster, maar wel een vlotte wagen, deze wagen was nieuw
De Mazda had +/- 23000km maar deze lag boven hun budget.
ze zijn nu verder aan het uitzien of ze misschien geen nieuwe wagen zouden aankopen, maar we blijven ook nog kijken naar 2dehandswagens, er is geen haast bij
Comment
-
ze hebben een nieuwe ford focus break besteld 1.0 ecoboost, business uitvoering kleur magnetic, levering feb/maart
thanks globe voor de info, die ene ix35 had volgens ons ook meer kms.... ah ja gelukkig is het die niet geworden
hier is de link Stef69 van de Mazda 6:
Mazda 6 ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.
bij Borremans in Bornem, zeer vriendelijke verkoper
de wagen zag er correct uit.
Comment
-
Ik vraag me af wat je voor zo een Mazda tegenwoordig nieuw moet betalen met alle kortingen af. Ik denk dat dit niet voor zal schelen met deze vraagprijs.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenIk vraag me af wat je voor zo een Mazda tegenwoordig nieuw moet betalen met alle kortingen af. Ik denk dat dit niet voor zal schelen met deze vraagprijs.
Comment
Comment