Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Carcover/bubble/airflow cover....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Carcover/bubble/airflow cover....

Ik zou me graag een carcover aanschaffen omdat ik mijn speelgoedje toch heel de winter niet uithaal.
    Ik heb deze gevonden op het net : http://www.dancovershop.com/nl/produ...e-bubbles.aspx
    Maar blijkbaar is degene die ik wil niet meer in stock.
    Iemand een idee waar ik een betaalbaar alternatief kan vinden?

Thanks.

ik kan je niet helpen, maar ik had gedacht dat zoiets veel energie ging slurpen...blijkbaar niet 2 ventilators 12v 220 ma, das een beetje meer als 5 watt...als je dan een filmpje beziet moet die bubble met 5 wat opgeblazen worden

Comment

Het zou een 5 euro per maand aan elektriciteit kosten.....

Comment

Of heeft iemand een beter idee om een auto te stallen van nu tot mei volgend jaar?
        ik heb gewoon een losstaande garage thuis....

Comment

Als dat een deftige garage is zou ik daar geen geld aan hangen hoor. Voltanken, banden op pompen en druppel lader er aan

Comment

Losstaande garage is vaak niet schitterend.Vaak vochtprobleem, condensatie door temperatuurverschillen in de winter

Heb zelf al eens een doe het zelf installatie gezien : opstelling maken van pvc buizen rondom je wagen, plastiek helemaal rondom (ook onderaan),ventilator inbouwen, en alles dichtplakken waar nodig met tape. Kost je een pak minder, maar blijft doe het zelf

Comment

Working...
            X