Oorspronkelijk geplaatst door auto'tje
Bekijk Berichten
Mij lichten ze ook niet op, als ik de auto binnensteek voor onderhoud, weet ik waarvoor hij binnen gaat en wat er dient te gebeuren. En al wat ze extra zouden willen doen of er dient te gebeuren, gaan ze me bellen en vragen en zeggen wat en hoe.
Ik had net aangehaald dat ik correct & snel geholpen werd & ik daarom een vertrouwensrelatie heb met mijn garagist. Ik heb geen 2000euro teveel, maar ik ga niet voor de laatste 50euro daar de simpele ziel zitten uithangen om "het onderste uit de kan te willen halen". Zoals gezegd hier al, dat lappen we er zelf achteraf wel bij. Ik zit zelf ook in de verkoop, met een grote dienst na verkoop & elke klant die zich gedraagt bij mij wordt ter trouw en correct behandeld, maar als ze hier met veel zwier en zwaai het komen verkondigen van daar zoveel en daar dat, wel ga maar, dan steek ik mijn tijd wel in andere dingen. Van die type's die minachtend tegen de verkoper doen, die hoef ik niet en die zet ik zelf altijd in het zak, want wat ik eraf doe bij wat opvalt, lap ik er dubbel of driedubbel bij andere dingen bij. En ja, het zijn die type's waar we achteraf met de collega's nog mee lachen. En ja, ze kunnen dan gaan verkondingen dat ze daar nog dat, dit & zoveel minder hebben, maar dat zijn dan garage's die ofwel zichzelf kapot maken door te laat te blijven gaan, of je op andere manieren in het zak zetten.
En ja, wat bij ons op het bedrijf gebeurt met onvriendelijke klanten, gebeurt overal...
Ik ben eerlijk & vriendelijk tegen mijn garagist, hij is dat ook, ik spreek hem aan met zijn voornaam, hij mij ook, ook als ik hem zie bij de afhaalchinees of in de Colruyt weet hij wie ik ben
Bovendien heb ik hem op Whataspp, als er iets is, dan mag ik erop rekenen en gaan ze mij depanneren & uit de nood helpen. Veel verkopers van garage's moet je NA de aankoop nog eens iets proberen vragen, dan gaan ze je afwimpelen met vanalles en nog wat, als ze maar niets meer hoeven te doen, want de commissie is binnen. En nu valt er niets meer aan u te verdienen, dus ga maar bij onderhoud of secretaresse gaan zagen...
Comment