Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe auto, welke kortingen kunnen we ongeveer krijgen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
    Om 23 % korting te krijgen op een tweedehandswagen (berekend op de kataloogprijs) hoef je echt niet naar Duitsland te rijden.

Dat ga ik niet ontkennen , maar je gaat dan hard moeten zoeken.
    Een BMW van 6 maand oud ? en 6000 km ?
    De meeste zullen ouder zijn en anders zal het parallelimport zijn uit Duitsland. De duitser waar ik van koop laat ze ook af en toe na bij BMW Martin in Kruishoutem. Wel die moe er ook nog op verdienen.
    Dus ga ik hem wel zelf halen.

Bovendien heb ik het voordeel dat ik hem zelf kan samenstellen met de opties die ik wil

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door x3driver Bekijk Berichten

4) Durf in het buitenland shoppen . Hoe groter de afzetmarkt hoe beter de prijzen . Ik vlieg volgende week naar Munchen om een mijn nieuwe BMW X5 te gaan ophalen. Ik spaar 23% op de nieuwprijs. Voor een wagen van 6 maand oud en 6000 km.
      Hangt veel af van het merk en de prijzenpolitiek he. Zijn verschillende plaatsen waar je nu gewoon de showroom kan buitenstappen met (bijna) 23% korting op een nieuwe auto.

Comment

4% 'fleet'korting gescoord gisteren

best toch maar de salonvoorwaarden afwachten voor ik teken
        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Zijn niet veel akties voor het moment hee. Heb het gevraagd in de garage omdat ik twijfel om de Scenic te vervangen. Eind december zal betere periode zijn, dan kennen ze de akties voor het autosalon...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door x3driver Bekijk Berichten
            Dat ga ik niet ontkennen , maar je gaat dan hard moeten zoeken.
            Een BMW van 6 maand oud ? en 6000 km ?
            De meeste zullen ouder zijn en anders zal het parallelimport zijn uit Duitsland. De duitser waar ik van koop laat ze ook af en toe na bij BMW Martin in Kruishoutem. Wel die moe er ook nog op verdienen.
            Dus ga ik hem wel zelf halen.

Bovendien heb ik het voordeel dat ik hem zelf kan samenstellen met de opties die ik wil
            Plus een Belgische garage zal een Duitse tweedehands aan Belgische tweedehandsprijzen verkopen en strijkt de "Duitse" marge zelf op.
            Dan kan je hem beter zelf halen inderdaad..
            Last edited by Vitus; 06/11/2015, 08:58.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
              Hangt veel af van het merk en de prijzenpolitiek he. Zijn verschillende plaatsen waar je nu gewoon de showroom kan buitenstappen met (bijna) 23% korting op een nieuwe auto.
              Dat zal dan wel geen BMW/Mercedes/Audi zijn...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                Zijn niet veel akties voor het moment hee. Heb het gevraagd in de garage omdat ik twijfel om de Scenic te vervangen. Eind december zal betere periode zijn, dan kennen ze de akties voor het autosalon...
                tis da... 2000 euro korting op een auto van bijna 56000, tis ni om over naar huis te schrijven
                2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Neeje, dat is gene vetten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                    Plus een Belgische garage zal een Duitse tweedehands aan Belgische tweedehandsprijzen verkopen en strijkt de "Duitse" marge zelf op.
                    Dan kan je hem beter zelf halen inderdaad..
                    Als ze Belgische garantie geven, zie ik het probleem.niet.

Comment

7.5% op skoda rapid spaceback, 2500/2000 op nissan quashquai en pulsar.

Wel frappant voor Citroen c4 2008, 200k km's 1,6 hdi gaf eigen garage 1000 overname terwijl nissan/skoda 3000-3500 geven, iemand die weet van een speciale actie?
                      Last edited by Charlie07; 08/11/2015, 21:26.
                      VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Bij Volvo zullen ze nog meer geven :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                          Dat zal dan wel geen BMW/Mercedes/Audi zijn...
                          Toch wel. 22% op Mercedes C klasse
                          (stockwagen)

Comment

Vorige week voorstel ontvangen van Opel Astra break, ga ik zeker niet kopen, maar was 18.500 voor degelijke uitrusting ;-)

Comment

20 % korting lijkt me wel het absolute minimum dat je mag eisen. De marges op nieuwe wagens zijn enorm in Belgie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                                20 % korting lijkt me wel het absolute minimum dat je mag eisen. De marges op nieuwe wagens zijn enorm in Belgie.
                                marges enorm? Vergeet dat. Heb tijdje bij Nissan als verkoper gewerkt. Marges zijn heel triestig. Het zal bij de premium-merken wel beter zijn , maar bij de niet-premium-merken is het "huilen met de pet op". Pixo: 0€ marge, micra: 300€, qashqai: +|- 600€, ... Een dealer moet het hebben van zijn eindejaarsbonus. Behaalt hij deze niet, zullen het op het einde van het boekjaar rode cijfers zijn.
                                de grootste "dieven" in het verhaal zijn de invoerders, niet de dealer.

Comment

Zoals eerder gezegd, het is het onderhoud en herstellingen waar een dealer het volgens mij van moet hebben.
                                  En daar lijkt mij heus nog wat te verdienen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                                    Ongelooflijk dat mensen blijven geloven in dat fabeltje... Van welke bron heb je die info?

Comment

De grootste marges liggen inderdaad bij de invoerder. Schakel gewoon die dure tussenschakel uit en voer zelf in.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                        Ongelooflijk dat mensen blijven geloven in dat fabeltje... Van welke bron heb je die info?
                                        Fabeltje?

Ik ben vorige week gaan informeren bij Mercedes, +/- 30% korting op een stockwagen (mercedes c-klasse break). Zeker in de premium merken zijn de marges enorm imo.

Comment

kijk bij de duitsers gewoon voor hoeveel ze die auto in usa verkopen, een full option e500 bvb kost daar niet wat wij aan een platte 200 cdi betalen

Comment

Working...
                                          X