Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe auto, welke kortingen kunnen we ongeveer krijgen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Schoonouders gisteren getekend voor een Tiguan. 33% korting. Normaal max 9%
    vw begint blijkbaar ook wel afleverkosten. Zag dit op de bestelbon staan, 125€. Afgekeken vanuit Nederland zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
      wij steken toe op elke verkochte wagen... Wanneer je alle kosten telt: klaarmaken, afschrijven showroom, loon verkopers, publiciteit...

Betreft een "modern premium" merk.
      Ik ben blij dat mijn dealer geen kosten heeft moeten doen om mij een nieuwe auto te verkopen. Het uitgespaarde geld kan hij investeren in een betere service naar de klant toe.33% korting op een verouderd model zoals de Tiguan lijkt me eerder normaal.

Comment

• 33% korting op een nieuwe tiguan (2015 model, pre-facelift)? Woow!
        Een goed uitgeruste Tiguan komt al gauw op 40000€, dus dat wordt nu net geen 30000€. Zelf ben ik al lang een tevreden Tiguan rijder (begonnen met een 2011 model met een 1.4TSI, nu een huidig model, 2.0 diesel BM - 140pk). Voor die prijs zou ik de 2.0 diesel - DSG met 184pk wel zien zitten!

Comment

• Toen ik de mijne haalde, stond hij te blinken op zo een speciaal platform met lichten eronder. Anderhalf uurtje uitleg en dan weg.

Bij m'n 2.000km check heb ik wel een fles champagne gekregen (goeie zelfs) geen idee of ze dat bij de levering waren vergeten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
            33% korting op een verouderd model zoals de Tiguan lijkt me eerder normaal.
            Iemand zoals jij zou elk jaar een nieuwe moeten kopen... Kunt er nog iets aan verdienen!

Comment

• Dacht in 2016 nieuw model tiguan? Ergens normaal dat er wat meer afgaat eh... Had er ook voor gekeken maar dat dash, nee dank u.
              VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
                Schoonouders gisteren getekend voor een Tiguan. 33% korting. Normaal max 9%
                vw begint blijkbaar ook wel afleverkosten. Zag dit op de bestelbon staan, 125€. Afgekeken vanuit Nederland zeker.
                Die korting was er vorig jaar in oktober ook al en is niet meer weg gegaan. 😉
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                  Ik ben blij dat mijn dealer geen kosten heeft moeten doen om mij een nieuwe auto te verkopen. Het uitgespaarde geld kan hij investeren in een betere service naar de klant toe.33% korting op een verouderd model zoals de Tiguan lijkt me eerder normaal.
                  Met het uitgespaarde geld kan hij ook muizenvallen kopen

Comment

• Peugeot geeft haast geen kortingen meer, 6%, die al in de configurator ingerekend zijn...

Verstuurd vanaf mijn Nexus 9 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk Berichten
                      Peugeot geeft haast geen kortingen meer, 6%, die al in de configurator ingerekend zijn...

raar. Mijne DS 5 is bijna €42000 in de configurator zou hem particulier voor €35000 hebben en mijne baas betaald er nu zelfs €30000 voor. Is toch ook PSA.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                        raar. Mijne DS 5 is bijna €42000 in de configurator zou hem particulier voor €35000 hebben en mijne baas betaald er nu zelfs €30000 voor. Is toch ook PSA.
                        Inderdaad, zeer eigenaardig. Was bij een tweede garage gaan horen en die zei hetzelfde :-( Zei hij direct dat het niks zou mogen schelen ivm andere offerte...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk Berichten
                          Inderdaad, zeer eigenaardig. Was bij een tweede garage gaan horen en die zei hetzelfde :-( Zei hij direct dat het niks zou mogen schelen ivm andere offerte...
                          Inderdaad vreemd! Zou het misschien iets kunnen zijn in aanloop naar de saloncondities? Deze zouden één van dees bekend moeten worden? (Bij een paar andere merken werden deze alleszins midden december bekend.)

Comment

• Zou kunnen. Misschien willen ze het allemaal niet doen en pas in 2016 alles laten zakken met de nieuwe wetgeving, wie weet!

Comment

• Dat gebeurt wel eens dat er geen akties zijn van de invoerder en dan kan de dealer enkel een percentage geven... Wellicht in aanloop naar het salon, anders zegt men dat het een heel jaar salon is Ook Renault heeft sommige kortingen naar beneden gehaald tov de laatste open deur dagen. Niet in de mate zoals Peugeot.

Comment

• Iedereen weet toch dat die zogenaamde saloncondities grotendeels gebakken lucht zijn. Herfst en wintercondities veranderen gewoon van naam en worden dan ineens salonvoorwaarden.

Comment

• Ja... en toch is er meer korting te rapen met open deur dagen en salonperiode... Op een bepaald model Renault scheelt het hem nu bvb 1000 Euro tov de open deur dagen van september. Zal met het salon wel weer opgetrokken worden. Dus als jij 1000 euro gebakken lucht noemt, ik geef je in pm mijn rek nr...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimD Bekijk Berichten
                                    33% korting op een nieuwe tiguan (2015 model, pre-facelift)? Woow!
                                    Een goed uitgeruste Tiguan komt al gauw op 40000€, dus dat wordt nu net geen 30000€. Zelf ben ik al lang een tevreden Tiguan rijder (begonnen met een 2011 model met een 1.4TSI, nu een huidig model, 2.0 diesel BM - 140pk). Voor die prijs zou ik de 2.0 diesel - DSG met 184pk wel zien zitten!
                                    nieuw te bestellen, alle opties zelf nog te bepalen. Was uitzonderlijk volgens de verkoper. Normaal zijn het steeds actiemodellen waar je niets aan kan veranderen en uit stock, nu gewoon op maat nieuw te bestellen. Volgens de verkoper is het om het "oud" vw clientieel te behouden. Nieuwe tiguan is een stuk scherper en "jonger" van lijnen en zou een jonger publiek aanspreken. Daarmee dat "oud" clienteel nu nog overhalen om nu nog een tiguan te kopen,.... Tja,... Verkoperspraat met een gedeelte waarheid. Maar actie heeft wel zijn succes. Mijn schoonouders waren eigenlijk niet van plan om een nieuwe te kopen, collega van schoonvader ook niet, hun bestelbon wordt wss volgende week getekend.

Schoonouders hebben een 1.4tsi besteld, cataloog 34k, nu 23k :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                      Ja... en toch is er meer korting te rapen met open deur dagen en salonperiode... Op een bepaald model Renault scheelt het hem nu bvb 1000 Euro tov de open deur dagen van september. Zal met het salon wel weer opgetrokken worden. Dus als jij 1000 euro gebakken lucht noemt, ik geef je in pm mijn rek nr...

Ik ben een tijdje terug nog in een garage geweest. Korting was toch serieus, maar ging toen half November weer weg, alsook ging de catalogusprijs van de auto's dan omhoog gaan. Dit om op het salon grotere kortingen te kunnen geven.

Dus ja, tijdens het salon zijn er grotere kortingen. Betekent echter niet dat je uiteindelijk minder betaald.

Comment

• Toch wel, er is soms een prijsopslag, dat klopt. Maar daarom niet altijd en op elk model. Beste periode om te kopen is tss Kerst en Nieuwjaar. Dan kennen ze de salonkorting en je hebt prijsgarantie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auto'tje Bekijk Berichten
                                          Inderdaad, we zijn allebei nog jong en zien er ook jong uit. Maar heb ze dus duidelijk laten schrikken, want we hebben ongekende aflever service gekregen, bloemen + champagne + Relatiegeschenk + speelgoed auto + halve tank.
                                          contact met de dealer is dan ook super nu!
                                          Vrijdag bij aflevering een volle tank gekregen ( 75 liter ) en in de koffer bos bloemen en fles ( goeie ) champagne en nog wat olie ( lol ?? )

Natuurlijk dat je dat op een of andere manier betaalt maar uiteindelijk zouden ze het evengoed niet kunnen doen en t geld in hun zak steken, of wordt dit opgelegd van de constructeur ?!

In elk geval stond er op de factuur geen afleverkost zoals ze wel oa bij Audi doen.
                                          previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                          current : BMW 330D F30

Comment

Working...
                                          X