Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe auto, welke kortingen kunnen we ongeveer krijgen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
    nieuw te bestellen, alle opties zelf nog te bepalen. Was uitzonderlijk volgens de verkoper. Normaal zijn het steeds actiemodellen waar je niets aan kan veranderen en uit stock, nu gewoon op maat nieuw te bestellen. Volgens de verkoper is het om het "oud" vw clientieel te behouden. Nieuwe tiguan is een stuk scherper en "jonger" van lijnen en zou een jonger publiek aanspreken. Daarmee dat "oud" clienteel nu nog overhalen om nu nog een tiguan te kopen,.... Tja,... Verkoperspraat met een gedeelte waarheid. Maar actie heeft wel zijn succes. Mijn schoonouders waren eigenlijk niet van plan om een nieuwe te kopen, collega van schoonvader ook niet, hun bestelbon wordt wss volgende week getekend.

Schoonouders hebben een 1.4tsi besteld, cataloog 34k, nu 23k :-)
    Het is ne zeveraar.
    Zie mijn vorige post.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
      Vrijdag bij aflevering een volle tank gekregen ( 75 liter ) en in de koffer bos bloemen en fles ( goeie ) champagne en nog wat olie ( lol ?? )

Natuurlijk dat je dat op een of andere manier betaalt maar uiteindelijk zouden ze het evengoed niet kunnen doen en t geld in hun zak steken, of wordt dit opgelegd van de constructeur ?!

In elk geval stond er op de factuur geen afleverkost zoals ze wel oa bij Audi doen.
      Zou best kunnen dat dit onder druk van de invoerders gebeurt. Toen ik in 2008 stopte begonnen ze meer en meer de nadruk te leggen op de aflevering. Moest in een afzonderlijke ruimte, doek moest erover toen. Mochten niet meer leveren in het atelier zoals vroeger. Kan me goed voorstellen dat ze dit verder doortrekken nu. Ze zeiden toen al dat de levering een feest moest zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
        Het is ne zeveraar.
        Zie mijn vorige post.
        Eender hoe, ik vind dat wel een zeer nette prijs eigenlijk. VW gaat nog winst halen uit z'n sjoemelaffaire als ze hierdoor zo'n kortingen geven lol.

Comment

• Als ik het uitreken heb ik vorig jaar 33% korting gekregen.
          Alhoewel ik moeilijk kan geloven dat er mensen zijn die daar effectief 40K voor moeten geven hebben.
          den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk Berichten
            Inderdaad, zeer eigenaardig. Was bij een tweede garage gaan horen en die zei hetzelfde :-( Zei hij direct dat het niks zou mogen schelen ivm andere offerte...

Dan was ik toch rap klaar in die garage. Want no way dat ik zelfs al €30000 voor ne DS5 zou geven. Mijne baas doet maar op, maar €27000 zou een max zijn dat ik voor die wagen zou betalen. Wie geeft er nu in godsnaam zoveel geld aan ne citroën die achterop hinkt?

Dus die kortingen zouden nog groter moeten zijn om er vanaf te geraken. Reden ook waarom die C5'en zo goedkoop zijn, want is al 7 jaar zelfde model en ze geraken ze aan de straatstenen niet meer kwijt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
              Dan was ik toch rap klaar in die garage. Want no way dat ik zelfs al €30000 voor ne DS5 zou geven. Mijne baas doet maar op, maar €27000 zou een max zijn dat ik voor die wagen zou betalen. Wie geeft er nu in godsnaam zoveel geld aan ne citroën die achterop hinkt?

Dus die kortingen zouden nog groter moeten zijn om er vanaf te geraken. Reden ook waarom die C5'en zo goedkoop zijn, want is al 7 jaar zelfde model en ze geraken ze aan de straatstenen niet meer kwijt.

Awel, diene geconfigureerde Peugeot is +- €28000, vind ik wel nog wat teveel voor een Peugeot. Gaat ook niks meer af zoals ik eerder al zei.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                Eender hoe, ik vind dat wel een zeer nette prijs eigenlijk. VW gaat nog winst halen uit z'n sjoemelaffaire als ze hierdoor zo'n kortingen geven lol.
                Feit is dat ze in de verkoop weinig ondervinden van de sjoemelaffaire. De tiguans vliegen op dit moment de deur uit bij de vw-dealer.
                wel eens rond gelopen in de garage. De catalogusprijzen zijn toch gek aant worden bij vw. Geen enkel model stond onder de 30k geprijsd, buiten een polo (21k) en een up. Lag ook bestelbon op verkoper zijn bureau, een caravelle, netto 47000€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
                  nieuw te bestellen, alle opties zelf nog te bepalen. Was uitzonderlijk volgens de verkoper. Normaal zijn het steeds actiemodellen waar je niets aan kan veranderen en uit stock, nu gewoon op maat nieuw te bestellen. Volgens de verkoper is het om het "oud" vw clientieel te behouden. Nieuwe tiguan is een stuk scherper en "jonger" van lijnen en zou een jonger publiek aanspreken. Daarmee dat "oud" clienteel nu nog overhalen om nu nog een tiguan te kopen,.... Tja,... Verkoperspraat met een gedeelte waarheid. Maar actie heeft wel zijn succes. Mijn schoonouders waren eigenlijk niet van plan om een nieuwe te kopen, collega van schoonvader ook niet, hun bestelbon wordt wss volgende week getekend.

Schoonouders hebben een 1.4tsi besteld, cataloog 34k, nu 23k :-)
                  Alé, binnenkort komen alle spitsmuizekes uit CZ hier hun volskswagenske kopen

Comment

• Waarom in Belgie een verouderde Tiguan kopen met slechts 33% korting als je net over de grens 40% krijgt ??

Comment

• ik wist het niet toen ik huidige auto ging bekijken, maar uiteindelijk heb ik aan luxemburger betaald...ik vind dat toch ergens jammer dat mijn zuurverdiende centjes naar het buitenland zijn gevloeid, niet dat ik er echt wakker van lig...toch spijtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                        Waarom in Belgie een verouderde Tiguan kopen met slechts 33% korting als je net over de grens 40% krijgt ??
                        Omdat er nog een overname is, mijn schoonouders niet heel Turkije en Marokko aan de deur willen hebben (wagen is een jetta met 149000km) en er een mooie overname werd gegeven. Daarnaast kunnen ze nog vier maand met hun jetta rijden tot de nieuwe er is. En dat is hun die 7 % wel waard.

Comment

• Ik denk dat ze bij VW hun marktaandeel in zoveel mogelijk in stand willen houden en daardoor hogere kortingen geven.

Ik weet niet of ze naast de Tiguan nu ook extra korting geven op hun andere modellen?

Comment

• Wij hebben ook een hele mooie overname prijs gekregen.
                            Verder hebben wij ook offertes gevraagd in Duitsland, Polen en Tsjechië.
                            Ondanks al de propaganda van de muis was het alles te samen de moeite niet om er aan te beginnen.
                            In 2000 was het verschil groter maar toen rolden de wagens daar niet met dezelfde onderdelen van de band als die voor West Europa.
                            Weet niet of dat nog zo is.
                            den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                              Ik denk dat ze bij VW hun marktaandeel in zoveel mogelijk in stand willen houden en daardoor hogere kortingen geven.

Ik weet niet of ze naast de Tiguan nu ook extra korting geven op hun andere modellen?
                              Nog één keer.
                              Die kortingen waren er vorig jaar ook al (lang voor de sjoemel affaire).
                              Korting op de Tiguan, Golf7 en nog een model dat ik niet meer weet.

Die kortingen waren er ook op een zelf samengesteld model, niet alleen op stockwagens en zowel voor diesel of benzine wagens.

Toen je hem voor eind 2014 inschreef kreeg je nog een extra premie van 1000 of 1500€.
                              Iets wat dit jaar trouwens weer het geval is.
                              den borre

Int3x0r

Comment

• Het idee dat de ze extra korting geven om hun marktaandeel in stand te houden lijkt me nochtans vrij aannemelijk.
                                Daarom dat ik me afvraag hoe het met de andere modellen zit.

Ze verliezen wel marktaandeel op een aantal plaatsen, minstens in Duitsland:

VS was ook een kwart minder.

Comment

• Iemand al weet van de saloncondities van BMW? Meer specifiek, nml de 3 serie?
                                  Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                                    Iemand al weet van de saloncondities van BMW? Meer specifiek, nml de 3 serie?
                                    1 kopen, 1 gratis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                      1 kopen, 1 gratis.
                                      Bij mij was het 2 kopen en 1 gratis.. Doeme toch
                                      previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                      current : BMW 330D F30

Comment

• Ja maar Int koopt in 't buitenland geloof ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                                          Bij mij was het 2 kopen en 1 gratis.. Doeme toch

Bij mij was het 2 kopen en een muizenvalgratis

Comment

Working...
                                          X