Oorspronkelijk geplaatst door lele
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
nieuwe auto, welke kortingen kunnen we ongeveer krijgen?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenIemand al weet van de saloncondities van BMW? Meer specifiek, nml de 3 serie?
Geldig op het hele gamma!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenOp het salon staan geen tweedehands BMW's.
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk BerichtenEn ook die worden steeds schaarser; bijna alle allochtonen kopen een tweede/derde/vierdehands bee em wee, en aangezien hun bevolkingsaandeel redelijk groot is, wordt het aanbod steeds kleiner.
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk BerichtenEn ook die worden steeds schaarser; bijna alle allochtonen kopen een tweede/derde/vierdehands bee em wee, en aangezien hun bevolkingsaandeel redelijk groot is, wordt het aanbod steeds kleiner.
.Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenOei, wie wil er dan binnenkort als autochtoon ne beemer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenWij hebben ook een hele mooie overname prijs gekregen.
Verder hebben wij ook offertes gevraagd in Duitsland, Polen en Tsjechië.
Ondanks al de propaganda van de muis was het alles te samen de moeite niet om er aan te beginnen.
In 2000 was het verschil groter maar toen rolden de wagens daar niet met dezelfde onderdelen van de band als die voor West Europa.
Weet niet of dat nog zo is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenNet de mijne nog eens geconfigureerd in Belgie en Duitsland. Het verschil is nog steeds 5.000 euro rekening houdende met Ongelofelijke Fantastische najaarskortingen van d Ieteren.Onderdelen van een CZ wagen zijn uiteraard hetzelfde als bij Belgische wagens :-). Oude wagen particulier verkocht. De eerste die kwam kijken kocht hem al zonder af te bieden. Na 10 jaar kreeg ik nog maar 27 % van de toenmalige nieuwprijs.previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenAls ze niet bieden heb je een slechte zaak gedaan Te goedkoop verkocht dus...
toen 20.000 euro en verkocht voor 5.500 euro. Had ik hem indertijd eveneens
in Duitsland gekocht dan was de restwaarde uiteraard ook procentueel hoger geweest (+/- 30%).
Comment
-
Goh, iedereen heeft zo wel eens wat... Mijn vrouw haar Megane cabrio had 700.000bef gekost en is op 10 jarige leeftijd verkocht voor 6000 Euro. Had 55.000 km en geen krasje eraan. En dat komt gewoon omdat 5000 a 6000 euro ongeveer een zeer verkoopbare prijsklasse is. Ik bedoel, heel wat mensen zoeken rond die prijs en als je dan iets hebt met weinig kilometers...
Moet eens anders bekijken, had je die Golf verkocht na 7 jaar bvb dan had je een veel grotere afschrijving gehad. Op een gegeven moment primeert de kilometerstand boven het jaartal. Zet ene te koop van 5a 7 jaar met 200k en je geraakt hem niet kwijt aan die prijzen. Is gewoon veel vraag naar oudere auto's met weinig kilometers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenNet de mijne nog eens geconfigureerd in Belgie en Duitsland. Het verschil is nog steeds 5.000 euro rekening houdende met Ongelofelijke Fantastische najaarskortingen van d Ieteren.Onderdelen van een CZ wagen zijn uiteraard hetzelfde als bij Belgische wagens :-).Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cds03900 Bekijk BerichtenHeeft iemand een idee van de maximum kortingen en/of fleetkortingen die je bij Land Rover kan bekomen?
De Evoque lijkt me we iets als nieuwe wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk BerichtenZoals je hier kan zien bij eerste resultaat is de standaardkorting 7% , meer als je er voldoende afneemt.
Het is dat verschil uit de praktijk dat ik graag zou kennen.
Comment
Comment