Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe auto, welke kortingen kunnen we ongeveer krijgen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ene procent, misschien twee... Echt onderhandelingsgezind zijn die mannen niet zulle. Belangrijker is de overname, dat kan meer verschil maken. Koop op de eerste plaats een wagen die je graag ziet en in een garage waar je vertrouwen in hebt. Want wat is nu 1 of 2 procent op pakweg 40 a 50k? Je moet rekenen dat je toch enkele jaren een relatie met de garage zal hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
      Maar de TGI Highline wordt nu ook aangeboden in België, dus eigenlijk heb je geen reden meer om in het buitenland te kopen, toch?
      Inderdaad , ik heb het ook gezien . Ik heb de mijne eens geconfigureerd en kom aan 33.453.03 euro (1.500 euro salonpremie reeds er af getrokken). Ik heb de mijne 25.000 euro betaald en ik veronderstel dat ze nog wel een extra salonkorting zullen geven van 8.500 euro. De volgende komt zeker terug uit Belgie !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
        Bloemen, champagne en prul????
        OMG, ik zou er zot van worden. Rare gewoonte die al jaren in zwang bij onze noorderburen. Daar mag je je verheugen aan al dat moois, weliswaar na het betalen van een aanzienlijke "afleveringskost". De "cadeautjes" en attenties zijn dan wel dubbel en dik betaald maar dat mag de pret niet drukken. Wist niet dat ze ondertussen hier ook al zo gek deden.

Bij mijn dealer staat die gewoon klaar in de werkplaats en als ik wil kan ik wat uitleg krijgen. Maar normaal gezien geeft de baas me een hand bij overhandiging van de papieren en hup, ik kan vertrekken. Staat de wagen wat ingesloten dan zullen zij hem met plezier achteruit buiten rijden en anders doe ik het zelf. Meer moet dat niet zijn.
        (Maar als er iets is of ik wil dat er iets aan gebeurt, dan kan ik er altijd dezelfde of de volgende dag terecht. En dàt spreekt me nu net wat meer aan.)

Akkoord. Ik wil gewoon een goede prijs. Champagne haal ik achteraf zelf wel in de winkel. Dat hoeft de autodealer niet voor me te doen. Die moet zijn job doen en dat is die auto verkopen voor een prima prijs.

Ik heb er uiteindelijk € 1.600 afgekregen op een bedrag van € 40.000. Moet er wel bij zeggen dat ik niets in te ruilen had en geen lening heb afgesloten. Al verdienen ze op dat laatste volgens mij.

Comment

• 4 procent bovenop de gangbare korting dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
            4 procent bovenop de gangbare korting dan?

Die was daar al vanaf inderdaad.

Comment

• Dat is wel mooi dan... Goed onderhandeld!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                Dat is wel mooi dan... Goed onderhandeld!
                Dank u. Geen inruil en moet erbij zeggen dat ik bij de eerste verkoper weg ben gegaan, omdat die dat niet deed. Maar ben er tevreden mee. Altijd fijn als je zelf het idee hebt dat je zo ongeveer het maximale eruit hebt gehaald.
                Last edited by ; 10/03/2016, 16:58.

Comment

• Zie niet direct wat je gekocht hebt... Wat werd het?

Comment

• 16% op een BMW 330e, besteld in februari. De salonkorting is zonder onderhandelen zowiezo al 5000 Euro incl. BTW

Comment

Working...
                    X