Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaring winterbanden merk Toyo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ervaring winterbanden merk Toyo

Heeft iemand ervaring met dit merk ?
    Behoorlijk verschil in prijs, maar zit dit merk kwalitatief ok, of is dit chinese kwaliteit ?

Heb 225/45 R18 nodig, dus nogal prijzig. 115 euro/stuk voor Toyo ipv 190 van bekende merken

Wat ik me afvraag, rijdt dat wat comfortabel een winterband bij 18 graden? Winterbanden in Belgie waar het 7 dagen per jaar sneeuwt... ik blijf het geweldig vinden.

Comment

Toyo is goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wesp Bekijk Berichten
        Heeft iemand ervaring met dit merk ?
        Behoorlijk verschil in prijs, maar zit dit merk kwalitatief ok, of is dit chinese kwaliteit ?

Heb 225/45 R18 nodig, dus nogal prijzig. 115 euro/stuk voor Toyo ipv 190 van bekende merken
        deze kwam best uit de test (recent in de autogids)
        Goodyear UltraGrip Performance GEN-1
        in uw maat kost die 155 euro
        Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cabool Bekijk Berichten
          Wat ik me afvraag, rijdt dat wat comfortabel een winterband bij 18 graden? Winterbanden in Belgie waar het 7 dagen per jaar sneeuwt... ik blijf het geweldig vinden.
          beter geen opmerkingen maken als je niet weet waarover je praat
          Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cabool Bekijk Berichten
            begin deze week toch ferm koud gehad op het fietske. als het 7°C is smorgens om 6h30.
            winterbanden zullen dan sneller op temperatuur komen. ze zullen hun nut dan wel bewijzen.

bijkomend presteerd een winterband ook goed op 15°C hoor, dat is het probleem niet. maar dat uurtje dat je op de baan rijd terwijl het 7°C is, DAT is het minimume kantelpunt van de zomerbandjes.
            ik rijd ook niet op winterbanden nu, maar als het kouder wordt, zal ik toch uitkijken voor een setje voor de benz (de golf rijd te weinig en die blijft op zen nieuwe zomersloefen staan deze winter).

met toyo winterbanden nog geen ervaring, maar toch al dik tevreden geweest van mijn toyo proxes op de capri. en dat voor 43€/band . ze zijn zowat half versleten na 8jaar. had ik michelins gestoken van 95€/band, dan zouden die er nog 30jaar nog in nieuwstaat zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
              begin deze week toch ferm koud gehad op het fietske. als het 7°C is smorgens om 6h30.
              winterbanden zullen dan sneller op temperatuur komen. ze zullen hun nut dan wel bewijzen.
              juist, winterbanden warmen beter op. Maar hoeveel beter? eigenlijk zouden er overal slalomstroken moeten zijn, om de banden op te warmen.
              30 jaar Mr Yuge!

Comment

.
                met een koude motor rijden is ook heel slecht, daarom trek ik van in het begin direct door tot in het rood, zodat die zo snel mogelijk opgewarmd is .

zonder winterbanden kan ook, maar dan moet je in het begin iets kalmer rijden om de banden op temperatuur te laten komen. winterbanden in belgie zijn niet echt nodig, daarom is het ook niet verplicht. maar nut zullen ze zeker wel hebben.

je zal maar eens heel kort moeten stoppen voor overstekende kinderen. hoef je tenminste niet te vluchten dan

Comment

denk dat er velen belgië en vlaanderen door elkaar halen....

Comment

Working...
                  X