Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is auto waard

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Als je dat bedrag krijgt van de garage, direct toehappen. Als je hem particulier gaat aanbieden kan je mss 23000€ vragen, maar dan heb je nog de miserie van de shoppers, de opkopers en mensen die zeggen dat ze gaan afkomen en je zit een hele dag te wachten en uiteindelijk dagen ze niet op( been there, done that ). Daarnaast de nationale sport bij particuliere verkoop is dan nog eens het afbieden. uiteindelijk ga je dan mss met veel geluk op 22000€ uitkomen en wat heb je dan amper gewonnen? 500€ voor veel miserie. Daarnaast hebben veel kopers veel vraagtekens bij het verkopen van dergelijke jonge wagen, miseriewagens mss?? En als een nieuwe wagen amper 2000€ meer kost , waarom zou je dan een okkazie kopen. Ik zou dergelijke wagen kopen mits een fantastische (lage) prijs, anders koop ik hem wel nieuw. En denk dat er zo wel veel kopers denken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
      Ik heb een 307 SW 2,0 HDI van 2 jaar oud (catalogusprijs 28000 EUR, met lederen interieur, panoramisch dak,...) met 70000 km op de teller in 2008 na lang wachten verkocht gekregen voor 12000 EUR.
      307 en 2 jaar oud ?

ik denk dat de 308 al meer dan 5 jaar op de markt is ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
        Ik zou de auto laten gaan voor 21500 euro. Je kan altijd proberen om er wat extra centen uit te halen maar hou in het achterhoofd dat we reeds november zijn. 2016 komt dichter bij net zoals het autosalon. 4000 euro verliezen is niet fijn maar voor 23000 euro kan je reeds een nieuwe auto kopen momenteel. De garantie loopt normaalgezien wel door na de verkoop. Maar een koper heeft graag een gerust gevoel en via officieel dealer zal men liever kopen dan van een particulier.
        ook mijn mening ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
          307 en 2 jaar oud ?

ik denk dat de 308 al meer dan 5 jaar op de markt is ?
          Goed lezen: er staat "in 2008 ..."

Comment

Voor 21.500 zou ik hem ook gewoon overlaten aan de garage.
            Ik betwijfel ten zeerste dat je er particulier meer van zult krijgen, maar je kunt proberen.
            Tot wanneer loopt het aanbod van de garage? Anders moet je hem eens online zetten en zien wat er binnen komt van reacties. Maar afbieden gaan ze toch doen...

Comment

Working...
            X