iemand ervaring met een 2.8 FSI van 2009
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 break
Collapse
X
-
In dieselland Belgie moogt ge met een vergrootglas gaan zoeken naar iemand met een 2.8 benzine.
Hier staan een paar ervaringen. (in het Duits)
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenSchrijf hem wel dit jaar nog in.
200 € verschil !
MAAR als deze bouwjaar 2010 ipv 2009 zou hebben ... dan is het helemaal een ramp !!! en de reden is ... ?????
enige reden dat ik nog geen bod deed is dat ik van verzekering totaal geen info krijg ivm waarde wrak en vorige wagen na ongeval van 3 weken terug :-(Last edited by Stef69; 11/11/2015, 10:07.
Comment
-
Audi A6 break
Ik ken persoonlijk ook iemand die er een wagen heeft gekocht en was er wel tevreden over. Poort staat op zondag trouwens gewoon open dus vandaag ook denk ik. Ga eens kijken die car spreekt mij ook echt aan. Heb hem zelfs al is aan de vriendin laten zien. Ze vindt het een boot en totaal niet vandoen. Pas maar op of ik ven je voor ... Nee heb men wagen nog maar half jaar dus zou erover gaan.
Ik denk ook wel dat prestaties niet om over naar huis te scrijven zijn met die motor en zware koets maar goed ik hou wel van atfmosferisch.
Als ik u was zou ik op audiforum.nl is gaan rondneuzen, daar zijn er wel eigenaars met deze motor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenen natuurlijk is garage maar zo goed als de auto is
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenheb sms gezonden naar collega die daar half jaar geleden heeft gekocht, was lovend over garage...nog geen antwoord gehad (shiften) en natuurlijk is garage maar zo goed als de auto is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenIk ken persoonlijk ook iemand die er een wagen heeft gekocht en was er wel tevreden over. Poort staat op zondag trouwens gewoon open dus vandaag ook denk ik. Ga eens kijken die car spreekt mij ook echt aan. Heb hem zelfs al is aan de vriendin laten zien. Ze vindt het een boot en totaal niet vandoen. Pas maar op of ik ven je voor ... Nee heb men wagen nog maar half jaar dus zou erover gaan.
Ik denk ook wel dat prestaties niet om over naar huis te scrijven zijn met die motor en zware koets maar goed ik hou wel van atfmosferisch.
Als ik u was zou ik op audiforum.nl is gaan rondneuzen, daar zijn er wel eigenaars met deze motor.
als je maar met 2 bent is deze effectief heel ruim, maar onze 2 tieners zijn niet meer klein ;-)
bedankt voor tip
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door orange Bekijk BerichtenZo een 2.8 zal wel fantastisch rijden. Voor iemand die weinig kilometers maakt en toch iets speciaal wilt is zo iets eigenlijk een goede keuze.
als ik vergelijk op die Duitse site met verbruikcijfers zit ik bij top 50% maar nooit hoogst
zou voor mij wel eerste Duitser zijn die ikzelf koop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDaarmee dat je geen ene goeie MB-garage vindt....
Sent from somewhere, using Tapatalk.Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel