Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de hands 2010 BMW 116i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
    Als het budget beperkt is zou ik precies toch niet een BMW aanschaffen. Onderhoudskosten niet vergeten, liggen beduidend hoger als bij de aziaten bv. OF je nu een 116i hebt of een 750i, een uurloon blijf je betalen
    Ik denk niet dat veel mensen met een 116i van 5 jaar oud naar de erkende concessie gaan.

    Elders vallen die uurlonen wel mee. Een 116i is een pak goedkoper in onderhoud dan een complexe 750i....

    Comment


    • #22
      2de hands 2010 BMW 116i

      Uiteraard is een 750i duurder maar ik had het over een uurloon. Ook zal een onderhoud van die 750 mss meer tijd in beslag nemen maar zoals gezegd een uurloon is een uurloon. Bij mijn bmw specialist was dat voor elke kar hetzelfde.
      Het blijft gewoon een feit dat een bmw 1 van de duurste autos in onderhoud is maar veel mensen vergeten dat met de aanschaf. Ik heb er twee gehad waar ik zowel bij de officiele als bij een specialist ging, het blijft veel duurder als een mazda of renault bv. Maar goed dat weet je op voorhand, al negeren veel mensen dat.
      Last edited by SteakFriet; 14/11/2015, 10:55.

      Comment


      • #23
        Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
        Uiteraard is een 750i duurder maar ik had het over een uurloon. Ook zal een onderhoud van die 750 mss meer tijd in beslag nemen maar zoals gezegd een uurloon is een uurloon. Bij mijn bmw specialist was dat voor elke kar hetzelfde.
        Het blijft gewoon een feit dat een bmw 1 van de duurste autos in onderhoud is maar veel mensen vergeten dat met de aanschaf. Ik heb er twee gehad waar ik zowel bij de officiele als bij een specialist ging, het blijft veel duurder als een mazda of renault bv. Maar goed dat weet je op voorhand, al negeren veel mensen dat.
        Uiteraard heb je gelijk over dat hoge uurloon, maar weinig particulieren gaan daar met hun tweedehands een reeks heen.

        Bij die niet erkende concessies of de lokale garagist valt dat wel mee.

        Comment


        • #24
          Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
          Uiteraard is een 750i duurder maar ik had het over een uurloon. Ook zal een onderhoud van die 750 mss meer tijd in beslag nemen maar zoals gezegd een uurloon is een uurloon. Bij mijn bmw specialist was dat voor elke kar hetzelfde.
          Het blijft gewoon een feit dat een bmw 1 van de duurste autos in onderhoud is maar veel mensen vergeten dat met de aanschaf. Ik heb er twee gehad waar ik zowel bij de officiele als bij een specialist ging, het blijft veel duurder als een mazda of renault bv. Maar goed dat weet je op voorhand, al negeren veel mensen dat.
          Een 750i is sowieso een high maintenance voertuig, een 316i niet. Mijn 318i heeft mij zeker niet meer geld aan onderhoud gekost dan de gemiddelde fransoos of jap. Alle BMW's over dezelfde kam scheren doe je beter niet. Dat geldt trouwens voor ieder merk. Als ik mijn vroegere E46 318i vergelijk met mijn huidige E46 M3, kan ik goed vergelijken. Bij een officiële BMW dealer gaan kost idd meer dan bij een onafhankelijke garagist. Het is maar hoe je het aanpakt imo. Ik heb vroeger jap en fransoos gereden, en daar waren soms meer kosten aan dan mijn huidige BMW's, just saying. En ik rij ondertussen 20 jaar BMW. Trouwens geen interesse om het merk te verdedigen, maar ik geef gewoon mijn ervaring weer.
          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”


          Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

          Comment

          Working...
          X