Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is mijn Mini nog waard?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat is mijn Mini nog waard?

Ik denk eraan mijn wagen te verkopen en vroeg mij af wat deze nog waard zou zijn. Ikzelf dacht aan 4000€, is dit te hoog gegrepen?

Merk: mini cooper clubman D
    Bouwjaar: 2008
    Kilometerstand: 188 000
    Opmerkingen:
    - airco werkt niet meer
    - deukje in achterbumper

4k is redelijk, al weet ik niet hoeveel het kost om de airco te repareren.

Comment

4000- lijkt me belachelijk weinig voor een '08 clubbie cooperD
      TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Dacht ook dat die hun waarde beter behouden
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Er staat hier op het forum eentje te koop (geen Club) van een jaartje ouder te koop voor 11.000 euro...
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Is 6500 dan realistischer. Ik vrees alleen dat de "hoge" kilometerstand en de niet werkende airco mensen zou kunnen afschrikken vandaar de lagere prijs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
              Er staat hier op het forum eentje te koop (geen Club) van een jaartje ouder te koop voor 11.000 euro...
              Een dromer.
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Als een een wagen verkoopt houdt geen enkele wagen ze waarde.
                En een wagen is zoveel waard als de grootste zot wil geven.

Comment

TS , bekijk ff de gebruikelijke 2dehandssite's , dan heb je meteen een richtlijn ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                    TS , bekijk ff de gebruikelijke 2dehandssite's , dan heb je meteen een richtlijn ...
                    gouden tip

Ik ben al zo lang fan van de MINI maar de versnellingsbakken zouden niet zo betrouwbaar zijn. Dit exemplaar heeft ook al vrij veel kms.
                    Als je hem verkoopt zou ik zeker aanhalen wat er allemaal aan vervangen is.
                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                      gouden tip

Ik ben al zo lang fan van de MINI maar de versnellingsbakken zouden niet zo betrouwbaar zijn. Dit exemplaar heeft ook al vrij veel kms.
                      Als je hem verkoopt zou ik zeker aanhalen wat er allemaal aan vervangen is.
                      er is geen probleem met deze bakken , wel met de vorige generatie + de Rover transmissie , die van de latere waren de betere ZF .

Ik vindt onze clubbie echt ZALIG schakelen .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                        Een dromer.
                        Heb voor onze clubman D vorig jaar december 12500€ gekregen.
                        Die was van begin 2009 en had 80.000 km.
                        Alles werkte en was wel in zeer goeds staat.
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                          Heb voor onze clubman D vorig jaar december 12500€ gekregen.
                          Die was van begin 2009 en had 80.000 km.
                          Alles werkte en was wel in zeer goeds staat.
                          Dat is zo maar eventjes 108000 km minder.
                          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Ja ik weet het maar is hij daarom maar 2/3 minder waard?
                            Het is maar een vraag hoor.
                            Heb niet zoveel verstand van prijzen.
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Wat is de kost om de airco te repareren? Goedkoopste staan rond +-7.000-8.000€ te koop denk ik. Indien dit betaalbaar is zou k deze laten maken zodat auto veel makkelijker te verkopen is.
                              Dus zou gokken +-6.000€ verkoopprijs zoals hij er nu bij staat. En +-1.000€ meer indien airco ok.
                              Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
                              www.musclecarrent.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk Berichten
                                Wat is de kost om de airco te repareren? Goedkoopste staan rond +-7.000-8.000€ te koop denk ik. Indien dit betaalbaar is zou k deze laten maken zodat auto veel makkelijker te verkopen is.
                                Dus zou gokken +-6.000€ verkoopprijs zoals hij er nu bij staat. En +-1.000€ meer indien airco ok.
                                Dat lijkt mij ook aannemelijk.

Comment

De wagen hier te koop op het forum vind ik nog al aan de dure kant.

Na het bezien van gelijkwaardige wagen lijkt +- 6000 euro geen slechte prijs.

Comment

Working...
                                  X