Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uitleg opmerking tweedehandskeuring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Uitleg opmerking tweedehandskeuring

Beste,

Weet er iemand wat de opmerkingen wil zeggen en of ik mij hier zorgen over moet maken? Zie bijlagen.

Alvast bedankt!!!
    Bijgevoegde Bestanden

als er geen lampjes branden, en de ventilator werkt, geen zorgen maken. Kan met een platte batterij gestaan hebben bvb...

Comment

De auto heeft inderdaad met platte batterij gestaan. Dus als na het starten er geen lichtjes branden, geen zorgen maken?

Comment

Opmerkingen over OBD is volgens mij dat er problemen zijn opgeslagen in het geheugen, misschien niet gewist na de herstelling?

Comment

Op de keuring lezen ze auto's uit met universele apparatuur als ze er al aan beginnen. Ik geloof niet dat die apparatuur altijd correct is.

Comment

ABS, airbags etc worden van hun voeding elektronisch afgekoppeld als de spanning onder een bepaald niveau zakt.
            Hierdoor zijn ze dus buiten werking.

Begrijp niet hoe de keuring dit heeft gezien, als lampjes terug OK zijn.
            Zij lezen toch nooit wagens uit ( indien oude foutmeldingen )?

Comment

Ze lezen daar inderdaad uit via OBD bij een 2ehandskeuring ... wat ik echter niet begrijp: waarom vraag je hier uitleg en niet ginder ?

Comment

Oeps, wist niet dat de keuring voorzieningen heeft om alle wagens te kunnen uitlezen.

Comment

Alle wagens nu ook weer niet, enkel die met OBD dacht ik. Met een Golf 2 gebeurde dat niet.
                  Last edited by Packard; 17/11/2015, 20:18.

Comment

moet zelfs EOBD zijn... OBD was merkafhankelijk tot 2001 en 2004 (resp benzine en diesel) tenzij je een zware wagen of LV hebt (2002 en 2007)

Comment

Zo staat het toch ook vermeld in de TS zijn afbeelding ? ... gebeurt sowieso via de gekende OBD-stekker.

Comment

Working...
                      X