Ben mij es aan het oriënteren om wat hoger te gaan zitten.
Vroeger enorm content geweest van mijnen S60 en ik heb wel iets met die Zweden(of hun vrouwen geen idee eigenlijk).
Bij mijn garagist kan ik een nieuwe xc60 kopen met flink wat opties voor een 40K. http://caryncar.com/NL/Stock_detail-XC60-64-1179.php
Heb die configuratie al es bij Volvo bekeken en dan zitten we toch al aan begin de 50K catalogusprijs. Dus wat ze beweren dat ze 13K onder de catalogusprijs zitten das just(heb niet alle details nagekeken).
Dat is toch veel auto voor dat geld, bij audi en bmw kom je echt niet ver met zo een bedrag.
Vooralsnog was een xc90 een verdere toekomstdroom maar de vanaf prijs valt in se wel mee. De basis D4 heeft standaard een automaat en een mooie uitrusting. Ben ik even gaan kijken in Duitsland en er zijn daar handelaren/volvospecialisten die een nieuwe auto zonder opties aanbieden voor een 43000. (xc90 d4 kinetic)
In het geval van een xc90 kan je zonder problemen er 20K opties opzetten en dan doe je echt nog niet zot maar daar wil ik op dit moment niet in meegaan. Enkel een gps en daar zou ik het qua opties bij laten. metaalkleur natuurlijk ook.
Qua prestaties is een D4 XC60 toch nog vlotjes te noemen.
Een xc90 D4 kan goed mee met het verkeer maar dan stopt het ook.
Looks: een kinetic xc90 is wel nogal herkenbaar: front is anders, onderaan plastic delen niet in kleur gespoten.
Dat zou me niet echt storen.
Handigheid: Een xc60 is toch makkelijker te parkeren dan zo een bakbeest van een xc90, parkeergarages zie ik dan toch wel als een uitdaging met een auto van 2 meter breed.
Veiligheid: Ik heb een passie voor pk's en snelle auto's maar in the end gaat een pk meer of minder je niet redden bij een ongeval.
Omdat een xc90 een nieuwe ontwikkeling is ga ik er vanuit dat deze dus beter scoort dan een xc60.
Wat zouden jullie kiezen?
Een kale xc90 of een xc60 met redelijk wat opties?
Vroeger enorm content geweest van mijnen S60 en ik heb wel iets met die Zweden(of hun vrouwen geen idee eigenlijk).
Bij mijn garagist kan ik een nieuwe xc60 kopen met flink wat opties voor een 40K. http://caryncar.com/NL/Stock_detail-XC60-64-1179.php
Heb die configuratie al es bij Volvo bekeken en dan zitten we toch al aan begin de 50K catalogusprijs. Dus wat ze beweren dat ze 13K onder de catalogusprijs zitten das just(heb niet alle details nagekeken).
Dat is toch veel auto voor dat geld, bij audi en bmw kom je echt niet ver met zo een bedrag.
Vooralsnog was een xc90 een verdere toekomstdroom maar de vanaf prijs valt in se wel mee. De basis D4 heeft standaard een automaat en een mooie uitrusting. Ben ik even gaan kijken in Duitsland en er zijn daar handelaren/volvospecialisten die een nieuwe auto zonder opties aanbieden voor een 43000. (xc90 d4 kinetic)
In het geval van een xc90 kan je zonder problemen er 20K opties opzetten en dan doe je echt nog niet zot maar daar wil ik op dit moment niet in meegaan. Enkel een gps en daar zou ik het qua opties bij laten. metaalkleur natuurlijk ook.
Qua prestaties is een D4 XC60 toch nog vlotjes te noemen.
Een xc90 D4 kan goed mee met het verkeer maar dan stopt het ook.
Looks: een kinetic xc90 is wel nogal herkenbaar: front is anders, onderaan plastic delen niet in kleur gespoten.
Dat zou me niet echt storen.
Handigheid: Een xc60 is toch makkelijker te parkeren dan zo een bakbeest van een xc90, parkeergarages zie ik dan toch wel als een uitdaging met een auto van 2 meter breed.
Veiligheid: Ik heb een passie voor pk's en snelle auto's maar in the end gaat een pk meer of minder je niet redden bij een ongeval.
Omdat een xc90 een nieuwe ontwikkeling is ga ik er vanuit dat deze dus beter scoort dan een xc60.
Wat zouden jullie kiezen?
Een kale xc90 of een xc60 met redelijk wat opties?
Comment