Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waar autoradio en boxen deftig laten monteren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waar autoradio en boxen deftig laten monteren

Weet er hier iemand soms een autoshopl waar ik een 1-Din autoradio in mijn VW Polo (2010) kan laten monteren? Daarbij moeten ook nog 2 ovalen Hertz luidsprekers in mijn hoedenplank komen.
    Liefst in het Antwerpse, als het even kan.

Een goede autoradioshop kan dit, Antwerpen is mijn regio niet, dus daar kan ik geen lokale aanraden.
    Als je goedkoper wil, Auto 5 doet dat ook. Zelfs Coolblue heeft een partner die inbouw doet op locatie bij u thuis.

Comment

jacobs car sound, intussen http://www.lucascarsound.be/ was vroeger erg bekend in onze streek, zitten in merksem

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        jacobs car sound, intussen http://www.lucascarsound.be/ was vroeger erg bekend in onze streek, zitten in merksem
        Daar ging ik vroeger ook, zeer deftige zaak!

Comment

Die heeft de parkeersensoren in mijn 520d nog ingebouwd. Het heeft een tijdje geduurd voor ze juist afgesteld waren maar was er achteraf wel content van.
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Zoiets moet je zelf ook kunnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
              Zoiets moet je zelf ook kunnen.
              Vroeger deed ik dat wel zelf maar zo goed als ze dat bij LucasCarSound doen, kan ik toch niet. Mijn 2 vorige auto's heb ik daar laten doen. Ik vroeg me gewoon af of er nog andere carhifi-installateurs zijn in het Antwerpse waar er hier tevreden over zijn.

Comment

Iemand soms ervaring met ATAF in Hoboken?

Comment

Working...
                X