Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan Juke ervaringen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nissan Juke ervaringen?

In een ander topic ben ik op zoek naar een nieuwe wagen. Ik blijf echter teruggaan naar de Nissan Juke 2015 connect uitvoering. Ik vind hem echt iets hebben qua styling en komt met een aantal heel toffe gadgets die me wel handig lijken zoals drive mode en een 360 graden view. Echter, ik heb nog een paar vragen. Aangezien ik 'm waarschijnlijk tweedehands ga kopen, wil ik de lokale garagist zijn tijd niet teveel in beslag nemen. Dus vroeg ik me af of er hier mensen zijn die er één hebben? Zoja:

Hoe is de geluidskwaliteit van de muziek? Ik zet mijn muziek graag luid en bij goedkopere installaties gaat het geluid al snel kraken.

Hoe is de navigatie? Geeft hij bijvoorbeeld goed op tijd aan op welke rijstrook je moet voorsorteren?

Welke motor heb je en hoe rijdt hij? Reageert hij direct als je op de gas duwt? (laten we zeggen in sport modus)

Zijn er voor de rest nog zaken die je tof of minder tof vindt aan de auto?

Eens een testrit aanvragen e Dennis Wij gingen voor een Qashqai maar vonden Pulsar ruimer van binnen en hebben daar testrit mee gaan doen. Is geen golf maar voldoet voor de misses...
    VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Working...
    X