Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel is een BMW 635D cabrio nog waard?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoeveel is een BMW 635D cabrio nog waard?

Beste forumleden, autoliefhebbers,

Ik heb even jullie advies nodig, mijn vader ruilt zijn huidige wagen (bmw 635d cabrio) in voor een andere uit de Land Rover familie (evoque). Nu vroeg hij me of we de auto best inruilen via de garage of ik wel even de moeite wilde doen om de wagen voor hem te verkopen. Het hoogste bod via een opkoper die samenwerkt met die garage was 23.000 EUR.

Als ik zowat rond kijk en vergelijk met het aanbod op autoscout lijkt dit nog best aannemelijk, al zijn er ook een paar die meer kosten (maar niet gezegd dat die ook aan die prijs weggaan), maar ook rond die prijs met minder kilometers.

Aan hoeveel zouden jullie hem zetten op autoscout of zouden jullie die moeite besparen dat half Brussel er een testrit mee wilt doen en zwaar wil afbieden en gewoon overlaten via de garage waar de nieuwe gekocht wordt?

Enkele gegevens dat ik zo van buiten weet, foto's en exacte kopie van de factuur volgen nog met alle opties, ik zal hem ook sowieso hier plaatsen, wie weet is er interesse.

BMW 635D cabrio donkergrijs in goede staat.
    Heeft zowat rond de 160.000km, is 5 jaar oud vermoed ik. Voornamelijk snelweg gereden sinds mijn vader (59 jaar) 3-4 per week naar Rotterdam pendelt. Dik voorzien van opties zoals xenon, sportautomaat, head up display, gps, etc. Zwart interieur van binnen. Altijd dealer onderhouden. Ook correcte winterbanden zijn erbij.

Alvast bedankt voor jullie meningen.

Nico

Ik zou die laten gaan voor die prijs.

Comment

Met dat km stand vind ik 23K zeker correct.

Comment

23K is gewoonweg een geschift hoge prijs voor die auto. Hij moest al weg zijn aan die prijs.

Comment

Dank voor jullie meningen. Ben persoonlijk ook die mening toegedaan maar ik kan steeds proberen, al is het maar om mijn vader een plezier te doen.

We zullen toch eens proberen voor één week of twee online, het kost niets en we zien wel wat het geeft. Lukt het niet dan gaat hij naar de dealer voor 23K. Hieronder de advertentie. Uiteraard doe ik voor de forumleden iets extra.

Comment

Niet geschoten is altijd mis.

Comment

Zo een wagen schreeuwt wel om fatsoenlijke fotos . Dat trekt totaal geen klanten aan . Ik zie een half aan bevroren wagen

Comment

Zou een schitterende opvolger van de 320d coupe kunnen zijn . Ik verkies alleen een coupe . Op internet gaan ze toch beduidend duurder hoor. Ik was er net nog eentje aan het volgen.
                The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

De fotos uit uw advertentie doen de wagen als behalve flatterend overkomen. Heb je geen andere fotos?
                  2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Tja idd beter uw foto's van op grotere afstand nemen en wat inzoomen, dat geeft een beter perspectief .

Comment

Die foto's zijn inderdaad om bij te huilen. Zo moet je niet denken dat je meer zal krijgen dan die 23K, wat al een belachelijk hoge prijs is.

Comment

Ik heb bij het zien van de foto's meteen het idee dat de wagen dag en nacht buiten staat langs de baan.
                        En door de vorst lijkt het of de wagen vol met stof ligt ...

Comment

Foto's zijn inderdaad niet ideaal. Pa heeft deze inderhaast getrokken en via what's app even doorgestuurd. Zal dit weekend betere foto's trachten te maken wanneer de wagen vorstvrij en proper is.

PS: Wagen staat normaal steeds op een oprit, voor de foto's werd dit bewust niet gedaan om te voorkomen dat het huis erop staat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nicooo Bekijk Berichten
                            Foto's zijn inderdaad niet ideaal. Pa heeft deze inderhaast getrokken en via what's app even doorgestuurd. Zal dit weekend betere foto's trachten te maken wanneer de wagen vorstvrij en proper is.

PS: Wagen staat normaal steeds op een oprit, voor de foto's werd dit bewust niet gedaan om te voorkomen dat het huis erop staat.
                            Tijd maken om foto's te maken is belangrijk voor de verkoop , zoek een deftige locatie vb. natuur
                            Duidelijke foto's van exterieur (elke zijde wagen) / interieur (detail zetels) / koffer / motor
                            Evt. foto's van ingevuld onderhoudsboekje.
                            En geen foto's waarop je vuile automatten kan zien ...
                            Last edited by ; 24/11/2015, 09:22.

Comment

ook maar een mening

dat gezaag over die pics...als de prijs en de uitrusting ok, is ga ik een kijkje nemen
                              ben ondertussen oud genoeg om weten dat pics 0.0 zeggen, zeker handelaars verkopen de knapste blinkende auto's tot je ernaast staat

als een particulier met overdreven mooie foto's gaat zwaaien denk ik gelijk aan een auto-lover die te veel vraagt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                ook maar een mening

dat gezaag over die pics...als de prijs en de uitrusting ok, is ga ik een kijkje nemen
                                ben ondertussen oud genoeg om weten dat pics 0.0 zeggen, zeker handelaars verkopen de knapste blinkende auto's tot je ernaast staat

als een particulier met overdreven mooie foto's gaat zwaaien denk ik gelijk aan een auto-lover die te veel vraagt
                                Inderdaad maar 90% v/d kopers denkt zo niet ...

Comment

Ik heb al veel verkocht via het internet, en het klopt wel dat mooie foto's een verkoop vergemakkelijken. Autobrochures zijn het mooiste bewijs. Foto's van het rijden op biljart vlak geasfalteerde, verlaten, glooiende en bochtige wegen langs een immense oceaan met een ondergaande zon en allemaal blije gezichten. Het gaat net iets beter verkopen dan foto's van een gefrustreerde mongool in een vuile auto op een druilerige dag in de file op de E313.
                                  Last edited by Jakkel; 24/11/2015, 12:00.

Comment

Working...
                                  X