Hallo iedereen,
Ik sta op het punt een multivan T6 - 150PK te kopen.
Alleen vraag ik me af .. doe ik dat met een DSG in of een handgeschakelde.
Ik ben een fervent DSG rijder maar heb nu me tot op heden met al mijn DSG's al kosten gehad. :/
Ik heb met laten vertellen dat de DQ500 DSG die in de T6 zit een vele stevigere is en dat die niet stuk gaat maarja ...
Andere zeggen een handgeschakelde voor een T6 - 150PK = slecht voor de koppelingsplaten ...
Graag jullie mening en/of ervaring ?
Ik sta op het punt een multivan T6 - 150PK te kopen.
Alleen vraag ik me af .. doe ik dat met een DSG in of een handgeschakelde.
Ik ben een fervent DSG rijder maar heb nu me tot op heden met al mijn DSG's al kosten gehad. :/
Ik heb met laten vertellen dat de DQ500 DSG die in de T6 zit een vele stevigere is en dat die niet stuk gaat maarja ...
Andere zeggen een handgeschakelde voor een T6 - 150PK = slecht voor de koppelingsplaten ...
Graag jullie mening en/of ervaring ?
Comment