Hoi.. Dus (ff een lang verhaal dan de vraag).. begin mei hebben wij een nieuwe wagen besteld +voorschot en onze wagen als overname.. nu hadden ze in die tijd gezegt dat het ongeveer een levertijd van 6 maanden ging zijn.. Dus rond eind november ging de wagen er zijn.. in oktober was ik in de buurt van de garage dus was ik gaan vragen wanneer precies de wagen er ging zijn.. er werd mij gezegd dat de 20 november de wagen er zeker zal zijn.. als ik mij niet vergis had ik de 13de november gebeld naar de garage om te vragen hoe het zit met de levering.. mij werd verteld dat er een vertraging was met de levering en dat de wagen dus 15 december ZEKER zal geleverd worden.. nu zijn we 17de december.. ik heb tot nu toe nog niets gehoord van de garage.. en om over die vertraging te weten te komen had ik dus zelf gebeld.. ik heb geen brief aangekregen of werd op eender ander wettelijk manier geïnformeerd dat er een vertraging was.. op de achterkant van de bestelbon staat dat er een verlenging van 25% van de normale levertijd onmiddellijk via aangetekende brief Door de verkoper moet worden meegedeeld.. niet gebeurt dus.. en die 25% is ookal voorbij als ik mij niet vergis.. nu zouden wij graag deze bestelling willen annuleren.. kan dat..? Wanneer doe ik dat het best en hoe..? En hoe zit het dan met onze wagen die wij voor overname hebben gegeven..en de voorschot? Moeten wij hiervoor een soort schadevergoeding betalen..? Graag wat meer info en advies aub..
Groetjes..
Groetjes..
Comment