Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met mercedes onderdelen 'ATP Autoteile'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ervaringen met mercedes onderdelen 'ATP Autoteile'

Hallo,

Een van m'n koplampen is vochtig vanbinnen en moet dus vervangen worden. Toen ik op ebay aan het kijken was naar een (tweedehands) vervanger zag ik dat er voor de prijs van een tweedehandse ook nieuwe, niet originele, op staan.

Het gaat dan vooral over deze site:

Frontscheinwerfer–mit bester Qualität und günstigen Preisen bei ATP-Autoteile bestellen. Schneller Versand und riesige Auswahl an PKW Ersatzteilen.

Iemand ervaring met deze site? Krijgt goede reviews.

Iemand trouwens een idee waarom één koplamp 45 euro kost en 2 koplampen in set 113 euro?? Je zou verwachten wat korting te krijgen als je er 2 koopt maar het is juist nog een stuk duurder...

niemand? Sta op het punt om er mijn voorste koplampen te bestellen.

Comment

Ik zou het gewoon proberen. Dit lijkt me een legitieme webshop. Als de kwaliteit niet goed is, ben je in het slechtste geval de verzendkosten+20euro retourzending kwijt.

Hou er wel rekening mee dat ze soms onderdelen adverteren die niet meer leverbaar zijn.
      Zo heb ik ook zeven bestellingen moeten doen voor een (Van Wezel) achterscherm voor mijn Citroën Visa. 6 keer geld terug met excuses, tot ik een webshop trof die er nog eentje op het schap had liggen. Nu nog een achterscherm voor linksachter zoeken

Succes met je lichten. komt goed.

Comment

ken ze niet
        wat het internet zegt: tweede en derde sites zijn vrij destructief voor hun reputatie

1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Tja, op dat soort sites vind je natuurlijk alleen maar de ontevreden klanten. Maar toegegeven, ze klinken dan ook wel heel erg ontevreden.

Een andere oplossing voor volvo940 zou natuurlijk ook kunnen zijn om een dag met koplampen aan te rijden, met het klepje aan de achterkant eraf. Zo kunnen de lichten uitluchten. Mogelijk zit het rubbertje van het klepje net verkeerd.
          Anders de koplamp demonteren, en voorzichtig de lens lostrekken, en opnieuw kitten. Dan kan zo'n koplamp er normaal ook weer voor een paar decennia tegen.

Tja, of een nieuw setje bestellen.

Comment

Working...
          X