Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1.4 TSI anno 2016

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 1.4 TSI anno 2016

Hoe zit het nu eigenlijk met de betrouwbaarheid van de 1.4 TSI? Familie is nl. geïnteresseerd in de aanbieding die ze doen op de 1.4 Tiguan (oud model). Ze doet daarbij ook te weinig kilometers voor diesel...

Ik heb vorig jaar nog met een 1.4tsi gereden: super motor. Als ik mij niet vergis zijn ze afgestapt van de befaamde distributieketting en gebruiken ze terug een distributieriem.

Comment

1.4TSI is geen probleem kind meer.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Mijn nicht de hare is nu probleemloos 4 jaar geworden.

Sent from here my iPhone 7
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Bedankt voor de antwoorden! :-)

Comment

Nen maat van mij is op het salon ook gaan zien voor zo een nieuwe 'oude' Tiguan met de 1.4 benzine motor. 42000 euro - 12000 euro korting. Geen stockmodel maar echt enen volgens zijn goesting.

Comment

Voor die reden zit familie er ook naar te kijken. De korting bedraagt 13000 bij hun offerte :p

Comment

Schoonouders hebben ook enen besteld met mega korting. Die Tiguans verkopen de laatste weken enorm. Bij hun dealer alleen waren er al 15 wagens verkocht op 2 weken

Comment

1.4 is ook ein zwei sjoemelfrei!
                  2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

nieuw model Tiguan is nochtans stukken knapper maar de prijs is voor de meesten een doorslaggevend criterium
                    2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                      nieuw model Tiguan is nochtans stukken knapper maar de prijs is voor de meesten een doorslaggevend criterium
                      Ergens begrijpelijk. Oude tiguan is nu ook niet lelijk te noemen he. Je hebt een model met geen gekende problemen/kinderziektes. (Hopelijk toch..:-). ) Volkswagen afwerking en een pak van de prijs. Plus restwaarde is ook vrij sterk van een vw.

Comment

Ik vind de vorige Tiguan écht geen mooie wagen, 1 van de minst knappe mid-SUV's, zou deze nooit overwegen, de nieuwe daarentegen...
                        2.0 JTDm

Comment

De 1.4 TSi in onze Leon heeft de voorbije 7 jaar geen krimp gegeven. Perfect draaiend blokje.

Comment

Het zijn vooral de 160pk varianten met distributieketting die in de soep lopen.

Comment

Was dat dan ook niet de versie met turbo en compressor?

Comment

Die van ons is een 125pk-versie.

Comment

Working...
                                X