Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Citroen c4 aircross of BMW x1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Citroen c4 aircross of BMW x1

Hello iedereen
    Sta op punt om een nieuwe wagen te kopen maar ik twijfel enorm, dus daarom hier eens kijken wat de mensen zeggen.

BMW xdrive.
    18d 143pk en is van 2014
    18600km
    - lichtsensor
    - Automatisch airco
    - Bluetooth
    - Parkeerhulp achteraan
    - mistlampen vooraan
    - Elektr. buitenspiegels
    - ingebouwde GPS
    - Starten met een knop
    - Cruise control

citroen c4 aircross
    1.6 hdi business GPS en is van 2015
    10km
    - Elektr. Spiegels
    - Automatisch airco
    - Startonderbreker
    - mistlampen vooraan
    - Parkeerhulp voor en achter
    - Cruise control
    - Zetels deels stof, leer en suède
    - Lederen stuurwiel
    - Automatisch lichten
    - Regensensor
    - Handfree kit
    - Ingebouwde GPS
    - Elektrische buitenspiegels

Prijs tussen de 2 is dat de BMW 2000€ duurder

Zou graag eens jullie keuze/ gedacht willen weten

Alvast bedankt
    Last edited by ; 27/01/2016, 01:25.

Oorspronkelijk geplaatst door Redmanw Bekijk Berichten
    Hello iedereen
    Sta op punt om een nieuwe wagen te kopen maar ik twijfel enorm, dus daarom hier eens kijken wat de mensen zeggen.

BMW xdrive.
    18600km
    - lichtsensor
    - Automatisch airco
    - Bluetooth
    - Parkeerhulp achteraan
    - mistlampen vooraan
    - Elektr. buitenspiegels
    - ingebouwde GPS
    - Starten met een knop
    - Cruise control

citroen c4 aircross
    1.6 hdi business GPS
    10km
    - Elektr. Spiegels
    - Automatisch airco
    - Startonderbreker
    - mistlampen vooraan
    - Parkeerhulp voor en achter
    - Cruise control
    - Zetels deels stof, leer en suède
    - Lederen stuurwiel
    - Automatisch lichten
    - Regensensor
    - Handfree kit
    - Ingebouwde GPS
    - Elektrische buitenspiegels

Prijs tussen de 2 is dat de BMW 2000€ duurder

Zou graag eens jullie keuze/ gedacht willen weten

Alvast bedankt
    Als die € 2000 geen probleem is en het is een betrouwbare verkoper zou ik niet twijfelen en de BMW nemen.

Comment

De verkoper is heel betrouwbaar want ik blijf daar alleen al voor de goeie service.
      Moet wel zeggen dat ik eigenlijk niet zo voor BMW ben en dat ik die citroen qua model mooier vind, maar die BMW heeft wel iets en drm die twijfel :p die 2000€ is geen probleem

Bedankt voor je mening

Comment

Ik neem aan dat de X1 nog het oude model is? Doe mij dan maar een nieuwe Citroen want die X1 vind ik spuuglelijk en is veel te straf afgeveerd.

Comment

X1 van 2014 en citroen 2015

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Redmanw Bekijk Berichten
            De verkoper is heel betrouwbaar want ik blijf daar alleen al voor de goeie service.
            Moet wel zeggen dat ik eigenlijk niet zo voor BMW ben en dat ik die citroen qua model mooier vind, maar die BMW heeft wel iets en drm die twijfel :p die 2000€ is geen probleem

Bedankt voor je mening
            Ik zou niet twijfelen dan... die Citroen is zelfs geen vergelijk met die BMW, niet wat betreft kwaliteit en degelijkheid, noch wat betreft rijplezier.

Comment

Thx voor je mening dat hoor ik idd veel :p ma ar dan denk ik altijd van wat bedoelen ze dan eigenlijk echt met dat kwaliteits verschil? De zetels? Carrosserie? Dashboard? Interieur bekleding? Of is dat meer naar de onderdelen toe?

Comment

Hoewel ik absoluut niet BMW minded ben, zou ik in dit geval toch ook niet twijfelen en zeker voor de X1 gaan.
                Het is zeker niet het beste en mooiste model wat BMW ooit gebouwd heeft, maar de C4 aircross is dat bij Citroen ook niet ;-)

Er is hier toch iemand op het forum die een aircross had/ heeft? Mss daar eens polsen?

Comment

Oeps, zag net dat de Citroen ook zo'n suvke is ipv een monovolume. Dat is dus kiezen tussen de cholera en de pest.

In dat segment zou ik eerder kiezen voor een Mazda CX-5, Nissan QQ of even wachten op de nieuw Kia Sportage. Die schijnt zeer goed te zijn.

Last edited by David67; 27/01/2016, 23:31.

Comment

Voor mij ook een Mazda CX5! Zo een Citroën vind ik afschuwelijk lelijk maar dat moet ieder voor zichtzelf uitmaken. De X1 is nu ook niet moeders mooiste dus ja...
                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oké thx. . Dinsdag beslis ik en het zal mss een x3 of x1 worden. Bedankt voor jullie mening :p

Comment

Euhm, denk niet dat we kwaliteit van de Citroën moeten vergelijken met die van de BMW. Want de C4 aircross is eigenlijk meer ne Mitsubishi ASX

Mijn werk verplicht me min of meer met Citroën te rijden, maar in uw geval ga ik zeker voor de BMW, want ik ben niet erg Citroën minded. Met de C-Crosser ging het nog, omdat dit eigenlijk een Mitsubishi Outlander met citroënlogo's was, maar daarna heb ik 3 jaar lang ne oersaaie C5 gehad en nu dan ne DS5 die ik ook zelf nooit van zijn leven zou kopen. Ik had nu ook kunnen kiezen voor die C4 Aircross, wat ik wel een mooie wagen vind, maar na 3 jaar met ne 1.6 gereden te hebben, had ik er de buik van vol. Tevens bestond de aircross ook niet in automaat en ben geen liefhebber 'meer' van manuele versnellingsbakken.

Dus, BMW, BMW, BMW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                          Oeps, zag net dat de Citroen ook zo'n suvke is ipv een monovolume. Dat is dus kiezen tussen de cholera en de pest.

In dat segment zou ik eerder kiezen voor een Mazda CX-5, Nissan QQ of even wachten op de nieuw Kia Sportage. Die schijnt zeer goed te zijn.

http://www.autoweek.nl/video/4979/ri...e-kia-sportage
                          Masda OK, maar de Nissan QQ? No way. Als ik zie wat ne ploegbaas bij ons op het werk ermee aan de hand heeft, dan nog liever die C4 aircross.

Comment

Aircross rijd echt niet goed, schakelen is echt triestig.
                            Het is een BMW X3 geworden.

Comment

Iemand ervaring met BMW x3 (2011)?

Comment

waarom ben je niet gaan zien bij Mitsubishi?

daar kun je een 1.8 of 2.2 diesel ook hebben. de 1.8 is er niet meer in euro6. Dan heb je ook keuze voorautomaat of 4x4, en geen PSA versnellingsbak. of ge kunt ne naft hebben...

Comment

Euhm, omdat onze fleet bij Citroën zit en niet bij Mitsubishi en omdat de CO2 beneden de 115gr moet zitten en het nen diesel moet zijn.
                                  Goede firma, enkel carpolicy is er een ramp. Ondertussen hebben ze het ook door dat hun policy niet meer van deze tijd is, maar willen ze de huidige garage zoveel mogelijk gunnen. Ben
                                  benieuwd voor de toekomst.

Comment

Mitsubishi is niet echt mijn smaak. Heb een BMW x3 xdrive 2l diesel gekocht met 4x4. Zag de binnenkant en was direct verkocht :p.

Comment

Working...
                                    X