Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sportieve 2ehands wagen onder 12.000

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
    Op de wagen van mijn broer zitten voor meer dan 13.000€ aan aanpassingen aan. Maar bij verkoop wordt hem terug origineel gezet en de stukken zullen was apart verkocht worden en de staat waarin zijn wagen zich bevindt,.... Zelfs nieuwe auto's zien er soms slechter uit
    How how nog niet te veel afhalen he

Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk

Comment

Kan goed zijn ik had het over standaard wagens

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
        Omdat ge niet rap met €12000 toekomt dan
        Maar wel dubbel zoveel fun

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
          Maar wel dubbel zoveel fun
          Ja, Bimmer heeft veel fun gehad van naar de garage te rijden als er iets kapot was aan zijn 15j oude kar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aw11 Bekijk Berichten
            How how nog niet te veel afhalen he

Als hem origineel staat is het nog steeds een fantastische wagen, alleen al zijn interieur al, bangelijk kleur en voor de leeftijd van zijn wagen in werkelijke nieuwstaat. Ergens ook logisch, de originele zetels hebben er max een jaar ingestaan, zijn dan overtrokken zijn geweest met leder door T&T (gasten leveren beter werk dan origineel), maand later heeft hem recaro zetels gevonden, en zijn de originele zetels verhuisd naar de zolder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
              Ja, Bimmer heeft veel fun gehad van naar de garage te rijden als er iets kapot was aan zijn 15j oude kar
              Inderdaad, die maandelijkse ritjes naar Erondegem

Comment

beste, voor amper 9000 euro kan u al een nieuwe dacia logan mcv hebben met de performante 1.2 16v motor. dus waarom zou u nog tweedehands kopen. de zijdelingse beschermingsstrips, de zwarte dakstaven en de banden opblaaskit zitten als standaard in de prijs inbegrepen.

Comment

Tis dat, en nog 3000€ over voor je volgende Dacia rs!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                    Ik ga alleen voor compleet gedocumenteerde wagens. Net zoals mijn A4, alles klopt.
                    In dat geval zit je inderdaad safe.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guidoman Bekijk Berichten
                      beste, voor amper 9000 euro kan u al een nieuwe dacia logan mcv hebben met de performante 1.2 16v motor. dus waarom zou u nog tweedehands kopen. de zijdelingse beschermingsstrips, de zwarte dakstaven en de banden opblaaskit zitten als standaard in de prijs inbegrepen.

De termen '1.2 16v' en 'performant' zouden wettelijk gezien verboden moeten worden om in dezelfde zin te gebruiken.
                      sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Mwah in een zelfbouwproject van 300-400kg zou dat mss nog lukken xD

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
                          De termen '1.2 16v' en 'performant' zouden wettelijk gezien verboden moeten worden om in dezelfde zin te gebruiken.
                          Met Turbo moet dat ook lukken.

Hoe groot zijn die F1 motoren weeral?

Comment

1600cc dacht ik?

Comment

inderdaad, 1600cc's, zoals in mijn Swift

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                inderdaad, 1600cc's, zoals in mijn Swift
                                Ik zie mogelijkheden voor een ombouw

Comment

Update, Voordat het hier een ombouw topic wordt

Morgen eindelijk de testrit met een Swift!

Ook op het menu een clio RS en een Fiesta ecoboost, wordt smullen :cool:

Comment

Ik rijd nu dagelijks ook rond met een suzuki swift sport van 2012.
                                    Op de autostrade 120+ rijden is geen enkel probleem.

Het is natuurlijk minder snel dan de meeste turbo hot hatches maar dit is relatief want in de bochten is de swift sport de snelste, 17.000 km in de swift, 3000 km in de megane rs en ik kan zeggen dat de swift rapper in de bocht kan en gaat.

sportief verbruik gemiddeld 7.1 l/100 km maar als je al eens rustig wil rijden is 4.9 L/100km ook haalbaar.

Waarom doet iemand deze na 1-2 jaar weg?
                                    Wel, ik denk dat de meeste personen wel het plezante en het vinnige van een swift inzien maar dat dit na enige tijd rechtdoor niet snel genoeg is.
                                    Ook het grote aanbod van snellere hot hatches zit hier voor iets tussen.
                                    Een clio rs 3 ph 2 met cup pakket heb je voor 12, een bijna nieuwe ford fiesta st heb je voor 14, ga zo maar door...

Comment

Ik rijd nu een mini f56s heel leuk 2liter blok met veel koppel.
                                      Test zeker ook eens een mini !
                                      Al dan niet een s.
                                      Van de eerste of 2de generatie.
                                      Zalige bakjes!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Olicarlover Bekijk Berichten
                                        Ik rijd nu een mini f56s heel leuk 2liter blok met veel koppel.
                                        Test zeker ook eens een mini !
                                        Al dan niet een s.
                                        Van de eerste of 2de generatie.
                                        Zalige bakjes!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                        Testen kan nooit geen kwaad maar mini cooper s r53 of r56 zijn geen betrouwbare wagens, kettingproblemen = 3000 euro.
                                        Blokken scheuren - nieuw blok = afhankelijk van wat er nog kapot maar gaat al rap naar 7000 euro.
                                        enz...

Toffe wagentjes maar ik zie deze problemen vaak genoeg gebeuren.

Comment

Idd komt vaak voor! Zelfs bij rustige rijders.

Comment

Working...