Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op de wagen van mijn broer zitten voor meer dan 13.000€ aan aanpassingen aan. Maar bij verkoop wordt hem terug origineel gezet en de stukken zullen was apart verkocht worden en de staat waarin zijn wagen zich bevindt,.... Zelfs nieuwe auto's zien er soms slechter uit
Als hem origineel staat is het nog steeds een fantastische wagen, alleen al zijn interieur al, bangelijk kleur en voor de leeftijd van zijn wagen in werkelijke nieuwstaat. Ergens ook logisch, de originele zetels hebben er max een jaar ingestaan, zijn dan overtrokken zijn geweest met leder door T&T (gasten leveren beter werk dan origineel), maand later heeft hem recaro zetels gevonden, en zijn de originele zetels verhuisd naar de zolder
beste, voor amper 9000 euro kan u al een nieuwe dacia logan mcv hebben met de performante 1.2 16v motor. dus waarom zou u nog tweedehands kopen. de zijdelingse beschermingsstrips, de zwarte dakstaven en de banden opblaaskit zitten als standaard in de prijs inbegrepen.
beste, voor amper 9000 euro kan u al een nieuwe dacia logan mcv hebben met de performante 1.2 16v motor. dus waarom zou u nog tweedehands kopen. de zijdelingse beschermingsstrips, de zwarte dakstaven en de banden opblaaskit zitten als standaard in de prijs inbegrepen.
De termen '1.2 16v' en 'performant' zouden wettelijk gezien verboden moeten worden om in dezelfde zin te gebruiken.
Ik rijd nu dagelijks ook rond met een suzuki swift sport van 2012.
Op de autostrade 120+ rijden is geen enkel probleem.
Het is natuurlijk minder snel dan de meeste turbo hot hatches maar dit is relatief want in de bochten is de swift sport de snelste, 17.000 km in de swift, 3000 km in de megane rs en ik kan zeggen dat de swift rapper in de bocht kan en gaat.
sportief verbruik gemiddeld 7.1 l/100 km maar als je al eens rustig wil rijden is 4.9 L/100km ook haalbaar.
Waarom doet iemand deze na 1-2 jaar weg?
Wel, ik denk dat de meeste personen wel het plezante en het vinnige van een swift inzien maar dat dit na enige tijd rechtdoor niet snel genoeg is.
Ook het grote aanbod van snellere hot hatches zit hier voor iets tussen.
Een clio rs 3 ph 2 met cup pakket heb je voor 12, een bijna nieuwe ford fiesta st heb je voor 14, ga zo maar door...
Ik rijd nu een mini f56s heel leuk 2liter blok met veel koppel.
Test zeker ook eens een mini !
Al dan niet een s.
Van de eerste of 2de generatie.
Zalige bakjes!
Ik rijd nu een mini f56s heel leuk 2liter blok met veel koppel.
Test zeker ook eens een mini !
Al dan niet een s.
Van de eerste of 2de generatie.
Zalige bakjes!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Testen kan nooit geen kwaad maar mini cooper s r53 of r56 zijn geen betrouwbare wagens, kettingproblemen = 3000 euro.
Blokken scheuren - nieuw blok = afhankelijk van wat er nog kapot maar gaat al rap naar 7000 euro.
enz...
Toffe wagentjes maar ik zie deze problemen vaak genoeg gebeuren.
Comment