Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sportieve 2ehands wagen onder 12.000

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Momenteel een beetje vastgelopen in de zoektocht. De Swift viel SUPER mee! Als ik wat meer centjes had en mijn Fiesta niet zo graag zag zou ik er meteen eentje aanschaffen. Echt top hoe je dat ding door de bochten krijgt!

Nu was mijn vriend zeer tevreden maar zoekt hij NU wat groters ... Hij kijkt dan naar een impreza ... Ik sta niet te springen van een impreza, 'T is natuurlijk zijn wagen/keuze maar een Swift is niet zo klein in mijn opinie (zeker niet voor een jonge gast) en een subaru is al een ferm segment hoger.

Volgens mij draait het momenteel meer om de (look at me) image van de wagen dan de functionaliteit. Iets waar we beide altijd verschillende opinie's over hebben gehad. Niks tegen een impreza natuurlijk, zullen super auto's zijn. Maar ik vind ze wat over-powered om gewoon woon-school verkeer te doen ... Of ben ik een uitzondering?

T'is nu even afwachten wat de tijd brengt, momenteel zijn er geen testritten meer geboekt. Enkel staat er nog een st klaar bij ford!

Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk

Comment

Een atmosferische clio rs?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Zo een fiesta of swift is precies een auto uit een chocolade eitje.

Comment

Zeker die swiftjes!

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
            Zeker die swiftjes!

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
            Dat zijn de ergste, te verkrijgen bij de Kellogs

Comment

Hoi allemaal

Late update maar hij is voor een Clio 182 gegaan. Toevallig iemand die we kende had de zijne te koop staan, testrit gedaan en verkocht!

Comment

Working...
              X