Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is een Terratrip ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat is een Terratrip ?

Ik ben aan het zien om een andere wagen te kopen en nu had ik 1 gezien die me zeer interesseert, maar nu zag ik dat daar een Terratrip in geïnstalleerd is. Iemand enig idee wat dit is en wat dit juist doet. Op internet heb ik gezien dat het een rallycomputer is, maar is dat om rally te rijden of op de limiet te rijden of gebruikt iemand dit om gewoon wat meer info van de wagen te hebben tijdens het rijden ?

Geeft aan hoeveel km je al gedaan hebt, is idd voor rally gebruik of rondritten.

Comment

Hetgeen ik vernomen heb is dat de eigenaar van die wagen ook nog tal van andere wagens heeft waaronder ook classic cars en dat hij daar ook van deze terratrips in gebouwd heeft. Dus mss zou het kunnen zijn dat hij het vooral gebruikt heeft voor rondritten of roadbooks en dergelijke.
      Let's hope.
      Want het eerst wat ik dacht toen ik las rallycomputer, zag ik de auto al met de 4 banden los over de heuvels springen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door duckman Bekijk Berichten
        Hetgeen ik vernomen heb is dat de eigenaar van die wagen ook nog tal van andere wagens heeft waaronder ook classic cars en dat hij daar ook van deze terratrips in gebouwd heeft. Dus mss zou het kunnen zijn dat hij het vooral gebruikt heeft voor rondritten of roadbooks en dergelijke.
        Let's hope.
        Want het eerst wat ik dacht toen ik las rallycomputer, zag ik de auto al met de 4 banden los over de heuvels springen.

Over welke auto gaat het?

Comment

Ferrari F430

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door duckman Bekijk Berichten
            Ferrari F430
            Vreemd omdat in een F430 te zetten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              Vreemd omdat in een F430 te zetten.
              Nog vreemder zou zijn om met een F430 over heuvels te gaan springen.
              Neem een goede co en dan heb je dat toestel niet nodig.
              Is wel niet goedkoop denk ik.

Sent from my Apple muziekdoos.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
              X