Dag mensen,
Heb na lang wachten toch eindelijk een poging gedaan om m'n rijbewijs te halen en het is me gelukt! Nu ben ik op zoek naar een tweedehandsauto omdat een nieuwe voorlopig te duur blijkt te zijn. Doordat ik eigenlijk niks, maar dan ook helemaal niks van auto's ken, heb ik besloten jullie ten rade te komen. Heb lang met een BMW 1 in m'n hoofd gezeten, maar voor minder dan 12.500 zal dit moeilijk te vinden zijn lijkt me? Nogmaals, ik ken er helemaal niks van en weet niet waar ik moet opletten als ik op die tweedehandssites zit rond te snuffelen.
Enkele 'voorwaarden':
- 3-deurs mag
- manuele vitessen
- kleur, bekleding, velgen, ... maken weinig uit
- van motors, versnellingsbakken, ... ken ik geen zak
- budget van 12.500
- voorkeur: BMW 1 of soortgelijke modellen
- geen aziatische merken
Weinig vereisten dus ...
Zou er wel eentje moeten vinden denk ik.
Maar waar moet ik vooral op letten als ik zit rond te neuzen op die tweedehandssites, welke criteria?
Tips, goede raad en suggesties zijn meer dan welkom
Alvast bedankt!
Heb na lang wachten toch eindelijk een poging gedaan om m'n rijbewijs te halen en het is me gelukt! Nu ben ik op zoek naar een tweedehandsauto omdat een nieuwe voorlopig te duur blijkt te zijn. Doordat ik eigenlijk niks, maar dan ook helemaal niks van auto's ken, heb ik besloten jullie ten rade te komen. Heb lang met een BMW 1 in m'n hoofd gezeten, maar voor minder dan 12.500 zal dit moeilijk te vinden zijn lijkt me? Nogmaals, ik ken er helemaal niks van en weet niet waar ik moet opletten als ik op die tweedehandssites zit rond te snuffelen.
Enkele 'voorwaarden':
- 3-deurs mag
- manuele vitessen
- kleur, bekleding, velgen, ... maken weinig uit
- van motors, versnellingsbakken, ... ken ik geen zak
- budget van 12.500
- voorkeur: BMW 1 of soortgelijke modellen
- geen aziatische merken
Weinig vereisten dus ...
Zou er wel eentje moeten vinden denk ik.
Maar waar moet ik vooral op letten als ik zit rond te neuzen op die tweedehandssites, welke criteria?
Tips, goede raad en suggesties zijn meer dan welkom
Alvast bedankt!
Comment