Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo 850 2.3 Turbo T-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Paar jaar geleden was dat 400 euro voor een T5 daarna 700 euro en nu...
    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
      Volvo 850 begint bij 2000cc. Alles 5 cilinder. Mijn biv was gelukkig belange zoveel niet. Ben vergeten hoeveel precies, maar véél minder. Scheelt ook dat het een 2.0 is ipv 2.3.
      Ik heb het eens bekeken en het verschil is enorm voor BIV en jaarlijkse tax. Heb wel nog niet in een 2.0 gereden maar zal het verschil zeker merken van mijn 1.4 seat diesel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
        Paar jaar geleden was dat 400 euro voor een T5 daarna 700 euro en nu...
        Voor mijn 230TE was het 1000eur inschrijving, in september 2014....ik had dat ook beter niet gedaan

Comment

Ik 1300€ voor mijne Lexus IS 300, heb er geen spijt van gehad, moet je mee incalculeren bij aankoop.
          leuk is t wel niet

Comment

Ik 1300€ voor mijne Lexus IS 300, heb er geen spijt van gehad, moet je mee incalculeren bij aankoop.
            leuk is t wel niet
            Spijt heb ik niet, rationeel gezien was het gewoon geen goede move

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
              Spijt heb ik niet, rationeel gezien was het gewoon geen goede move
              Te veel rationeel denken is sowieso geen goede move bij de aankoop van een wagen, dus no worries
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Triestig beleid van de overheid, nog meer melkkoe geworden de wagens :-(

Comment

Alright heb een 850 2.5l gevonden. Super vriendelijke meneer van uit de kanten van Leuven. Dus ik en ne goeie maat van mij (AKA onzen car-genious) op naar daar en de auto van top tot teen gecheckt. +-260km (nog redelijk voor zo een auto) én hij rijd ook op LPG! (hoera voor de "iets" lichtere BIV).

3500 EUR voor neergelegd en dieje mens heeft de auto nog helemaal tot bij ons komen brengen! (faith in humanity restored)

Comment

Nice

Comment

Die kunnen nog een pak meer kilomeers aan, zelfs op gas. Toffe kar, open gerust een apart topic!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Benieuwd wat de BIV en taks gaat zijn.

E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.
                        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Proficiat. Ben benieuwd wanneer ik deze eens zal spotten in het tovenaarsdorp.
                          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

leuk is t wel niet
                            Vind ik ook.
                            Velen doen een impulsieve aankoop en denken dan na.
                            Als ze dan BIV en verzekering moeten betalen is t'geld op.
                            Z4 M40i

Comment

Working...
                            X