Paar jaar geleden was dat 400 euro voor een T5 daarna 700 euro en nu...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo 850 2.3 Turbo T-5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenVolvo 850 begint bij 2000cc. Alles 5 cilinder. Mijn biv was gelukkig belange zoveel niet. Ben vergeten hoeveel precies, maar véél minder. Scheelt ook dat het een 2.0 is ipv 2.3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenPaar jaar geleden was dat 400 euro voor een T5 daarna 700 euro en nu...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenIk 1300€ voor mijne Lexus IS 300, heb er geen spijt van gehad, moet je mee incalculeren bij aankoop.
leuk is t wel niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenSpijt heb ik niet, rationeel gezien was het gewoon geen goede move“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Alright heb een 850 2.5l gevonden. Super vriendelijke meneer van uit de kanten van Leuven. Dus ik en ne goeie maat van mij (AKA onzen car-genious) op naar daar en de auto van top tot teen gecheckt. +-260km (nog redelijk voor zo een auto) én hij rijd ook op LPG! (hoera voor de "iets" lichtere BIV).
3500 EUR voor neergelegd en dieje mens heeft de auto nog helemaal tot bij ons komen brengen! (faith in humanity restored)
Comment
-
Benieuwd wat de BIV en taks gaat zijn.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Proficiat. Ben benieuwd wanneer ik deze eens zal spotten in het tovenaarsdorp.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenIk 1300€ voor mijne Lexus IS 300, heb er geen spijt van gehad, moet je mee incalculeren bij aankoop.
leuk is t wel niet
Velen doen een impulsieve aankoop en denken dan na.
Als ze dan BIV en verzekering moeten betalen is t'geld op.Z4 M40i
Comment
Comment