Gezien wij naar het buitenland vertrokken wilde wij van onze auto af. Op internet kwamen we besteautobod tegen. De auto hadden we aangemeld en gingen akkoord met de algemene voorwaarden. Na het aanmelden kregen we snel een bod en daarmee gingen we akkoord.
Mijn uitwonende zoon hoorde dat wij de auto gingen verkopen en wilde voor hetzelfde bedrag de auto overkopen.
Geen verdere afspraken gemaakt over de levering van de auto of iets.
Mijn zoon betaalde ons het bedrag wat wij van hun ook hadden gekregen en kocht daarmee de auto.
Later werden wij geconfronteerd met een annuleringsfactuur van besteautobod, dat wij de auto niet hebben geleverd.
Meteen mijn advocaat ingeschakeld en het uit laten zoeken of dit wel kon. De advocaat adviseerde om het wel te betalen (2300 euro) en dat de factuur wel terecht was.
Dit was een hele zure appel voor ons. Lees dus goed de kleine lettertjes.
Mijn uitwonende zoon hoorde dat wij de auto gingen verkopen en wilde voor hetzelfde bedrag de auto overkopen.
Geen verdere afspraken gemaakt over de levering van de auto of iets.
Mijn zoon betaalde ons het bedrag wat wij van hun ook hadden gekregen en kocht daarmee de auto.
Later werden wij geconfronteerd met een annuleringsfactuur van besteautobod, dat wij de auto niet hebben geleverd.
Meteen mijn advocaat ingeschakeld en het uit laten zoeken of dit wel kon. De advocaat adviseerde om het wel te betalen (2300 euro) en dat de factuur wel terecht was.
Dit was een hele zure appel voor ons. Lees dus goed de kleine lettertjes.
Comment