Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cardoen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Cardoen

Betrouwbaar of niet? Hoor er verschillende meningen over.

Zelf geen ervaringen met Cardoen maar weet wel dat zij gewoon overstock opkopen bij alle Europese invoerders.(wat tegenwoordig menig tweedehandsdealer doet). Dus zou niet weten wat er slecht is aan Cardoen.

Comment

Buiten het feit dat IK vind dat de auto's daar vrij prijzig zijn. Lijkt er mij niets mis met cardoen. De stiefmoeder van mijn vriendin heeft daar een auto gekocht en is er toch positief over.
      2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
        Buiten het feit dat IK vind dat de auto's daar vrij prijzig zijn. Lijkt er mij niets mis met cardoen. De stiefmoeder van mijn vriendin heeft daar een auto gekocht en is er toch positief over.
        Zijn er dan andere gelijkaardige aanbieders die minder prijzig zijn? Heb ongeveer een budget van 20.000 euro en zou graag een nieuwe wagen of een occassie jonger dan 2 jaar aanschaffen.

Comment

Doe gewoon hetzelfde wat Cardoen doet : koop je wagen in het buitenland en voer hem zelf in. Poepsimpel en een paar duizend euro winst. Je kan je wagen bovendien zelf samenstellen en je moet niet nemen wat Cardoen zelf in stock heeft. Cardoen kan je ook niet bepaald goedkoop noemen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
            Doe gewoon hetzelfde wat Cardoen doet : koop je wagen in het buitenland en voer hem zelf in. Poepsimpel en een paar duizend euro winst. Je kan je wagen bovendien zelf samenstellen en je moet niet nemen wat Cardoen zelf in stock heeft. Cardoen kan je ook niet bepaald goedkoop noemen....
            En waar kan ik dan hiervoor terecht precies? Moet ik dan gewoon effectief opzoek naar bijvoorbeeld een Franse/Duitse/.. verdeler of.. ?Thanks.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door runittwiice Bekijk Berichten
              En waar kan ik dan hiervoor terecht precies? Moet ik dan gewoon effectief opzoek naar bijvoorbeeld een Franse/Duitse/.. verdeler of.. ?Thanks.

mobile.de

Comment

Zijn er dan andere gelijkaardige aanbieders die minder prijzig zijn? Heb ongeveer een budget van 20.000 euro en zou graag een nieuwe wagen of een occassie jonger dan 2 jaar aanschaffen.
                Om snel even een vb te geven. Een Opel Astra 1.6i van 2014 kost bij Cardoen 16.999 euro. Bij de officiële Opel dealer hier in Turnhout kost een Astra 1.6i van 2014 met evenveel km 11.999 euro, toch een groot verschil lijkt mij. Oké bij Cardoen heb je 7 jaar garantie en dan moet ieder voor zich uitmaken of je dat die meerprijs waard is, maar 5000 euro is veel geld...
                Staar je niet blind op één 'bedrijf' maar zoek verschillende sites af van dealers en handelaars. Breng ook bezoekjes aan dealers of handelaars. Vaak (en dat is bij dealers wel eens het geval) hebben ze stockwagens staan die niet op hun site vermeld staan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                  Indien je een wagen invoert die geen 6 maand oud is en 6000km heeft betaal je in beide landen BTW dus dit is ook niet echt interessant.

Comment

Bij spitsmuizeke zelf als ge het heel schoon vraagt .

Comment

Destijds toen mijn vrouw nog in garage werkte kregen ze geregeld auto's binnen van cardoen waarvan ze de computer niet konden uitlezen, omdat deze niet compatibel was met Europese software. Ik spreek over 8-tal jaar geleden bij fiat/alfa/lancia. Hoe dat nu is geen idee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                        Indien je een wagen invoert die geen 6 maand oud is en 6000km heeft betaal je in beide landen BTW dus dit is ook niet echt interessant.
                        U beter informeren beste. U betaalt idd de Duitse btw en vervolgens de Belgische. Als ge het bewijs van invoer en het inschrijvingsbewijs stuurt naar de Duitse dealer betaalt deze u de btw terug.

Comment

The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                          BMW F10 520da 2012
                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Om snel even een vb te geven. Een Opel Astra 1.6i van 2014 kost bij Cardoen 16.999 euro. Bij de officiële Opel dealer hier in Turnhout kost een Astra 1.6i van 2014 met evenveel km 11.999 euro, toch een groot verschil lijkt mij. Oké bij Cardoen heb je 7 jaar garantie en dan moet ieder voor zich uitmaken of je dat die meerprijs waard is, maar 5000 euro is veel geld...
                            Staar je niet blind op één 'bedrijf' maar zoek verschillende sites af van dealers en handelaars. Breng ook bezoekjes aan dealers of handelaars. Vaak (en dat is bij dealers wel eens het geval) hebben ze stockwagens staan die niet op hun site vermeld staan.
                            ooit gehoord van een collega dat die 7 jaar garantie enkel is als je het volledige bedrag voor de auto bij hun leent
                            Z4 M40i

Comment

Cardoen is helemaal niet zo goedkoop dat het lijkt. Ik vind dat ze misleidende reclame maken. Ze vergelijken hun auto van x jaar oud met kms op tov een nieuwe auto waar geen bijkomende kortingen bij verrekend zijn. Qua uitvoering zijn hun auto's ook niet te vergelijken met Belgische.

Mijn raad is om gewoon autoscout in het oog te houden. Er komen geregeld koopjes voorbij als je wat zoekt.
                              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                              BMW F10 520da 2012
                              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Wat ze bij Cardoen ook vaak doen is een prijs op een auto kleven maar van die prijs is al een recyclage premie vanaf geteld, dus heb je geen auto om in te leveren betaal je plots een pak meer dan de prijs die vermeld staat. Wat ook niet de juiste gang van zaken is en vooral misleidend is in mijn ogen.
                                Last edited by Barie; 24/03/2016, 21:29.

Comment

Wat ze bij Cardoen ook vaak doen is een prijs op een auto kleven maar van die prijs is al een recyclage premie vanaf geteld, dus heb je geen auto om in te leveren betaal je plots een pak meer dan de prijs die vermeld staat. Wat ook niet de juiste gang van zaken is en vooral misleidend is in mijn ogen.
                                  Das nietenkel cardoen he, neem 1e beste auto reclameboekjes en is altijd met recyclage premie afgetrokken.
                                  2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                    Das nietenkel cardoen he, neem 1e beste auto reclameboekjes en is altijd met recyclage premie afgetrokken.
                                    Dat is ook waar natuurlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                                      Onzin , de Duitse btw trek je terug na inzending van een copy van je Belgische inschrijvingsbewijs. Je betaalt enkel de 21% Belgische btw . Neem gewoon even een kijkje bij www.neuwagenkauf.com of juetten-koolen.de en vergelijk met de Cardoen prijzen. Wel even de 2% extra Belgische btw er bij tellen. Ook geen gezever met die zogenaamde recyclagepremies die enkel gelden bij inlevering van oud schroot.
                                      Last edited by ; 24/03/2016, 21:42.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                        mobile.de
                                        Zijn er mensen die dit voor je kunnen regelen? Of doe je best alles zelf? Ik weet dat er posts zijn op het forum die alles uitleggen, maar zelfs als ik die stap voor stap lees zie ik toch wat sterretjes, misschien normaal als je het voor de eerste keer ziet, maar soit.

Comment

Working...
                                        X