Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cardoen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Oorspronkelijk geplaatst door runittwiice Bekijk Berichten
    Zijn er mensen die dit voor je kunnen regelen? Of doe je best alles zelf? Ik weet dat er posts zijn op het forum die alles uitleggen, maar zelfs als ik die stap voor stap lees zie ik toch wat sterretjes, misschien normaal als je het voor de eerste keer ziet, maar soit.

    Ik heb het vorige zomer voor de eerste keer gedaan en is peanuts.
    - Je zoekt eentje op die site
    - Mailt met de verkoper, vraag meer info (eventueel chasisnummer om te laten natrekken bij een dealer)
    - Naar Duitsland afreizen om de wagen te kopen
    - De verkoper regelt met u de papieren + transitplaten (rode nemen en GEEN gele)
    - In Belgie: Naar de douane met u papieren -> Naar de keuring -> Naar de verzekering -> Naar een DIV station voor hem effectief in te schrijven.

    Heeft mij in totaal 3 dagen gekost, van hem op te halen tot in te schrijven.
    Maar als je alles goed kan plannen kan het op minder ook.

    Comment


    • #22
      Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      Ik heb het vorige zomer voor de eerste keer gedaan en is peanuts.
      - Je zoekt eentje op die site
      - Mailt met de verkoper, vraag meer info (eventueel chasisnummer om te laten natrekken bij een dealer)
      - Naar Duitsland afreizen om de wagen te kopen
      - De verkoper regelt met u de papieren + transitplaten (rode nemen en GEEN gele)
      - In Belgie: Naar de douane met u papieren -> Naar de keuring -> Naar de verzekering -> Naar een DIV station voor hem effectief in te schrijven.

      Heeft mij in totaal 3 dagen gekost, van hem op te halen tot in te schrijven.
      Maar als je alles goed kan plannen kan het op minder ook.

      Thanks. Houdt dit alles eigenlijk veel extra kosten in? Kwestie dat het wel degelijk iets zou uitmaken om hem in het buitenland te halen natuurlijk.

      Comment


      • #23
        Oorspronkelijk geplaatst door runittwiice Bekijk Berichten
        Thanks. Houdt dit alles eigenlijk veel extra kosten in? Kwestie dat het wel degelijk iets zou uitmaken om hem in het buitenland te halen natuurlijk.

        Transitplaten: 100EUR voor 3 weken + verzekering
        Douane: +-10cent
        Keuring: 70EUR

        Comment


        • #24
          Qua verkoop spreek ik me niet uit, maar voor onderhoud blijf je best weg van de autosupermarkt. Qua techniek zijn het niet de hoogvliegers die daar aan de slag gaan. Nu ja, het is ook geen merken garage. En als je aan iedere wagen werkt, dan heb je van alles wat kennis, maar van niets de doorgedreven kennis. Ook qua terugroepacties en updates zijn ze daar niet op de hoogte. En uitlezen van de wagen kunnen ze maar in beperkte mate.
          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
          Motoren & Tjeurisme

          Comment


          • #25
            Keuring is zelfs niet nodig voor een nieuwe EU wagen. Heb al verschillende kenissen overtuigd van de voordelen van zelf invoeren en hen daar met veel plezier in bijgestaan. Op anderhalve dag was alles bij mij geregeld.

            Comment


            • #26
              Persoonlijk vond ik Cardoen ook aan de dure kant, en hebben altijd van die "rare" optie-combinaties. Zie ook mijn threaf ivm de "fabriekswaarborg" van sommige merken. Kan je niet claimen indien je via Cardoen koopt. Op dat vlak is Cardoen dan wel weer gunstig, hebben uitgebreide garantieregeling.
              Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
              Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)

              Comment


              • #27
                Uitgebreide garantieregeling: 7 jaar is bijbetalen geloof ik en dit gaat via een verzekering. Zou die voorwaarden wel eens willen zien.

                Comment


                • #28
                  Vnnbnn

                  Comment


                  • #29
                    Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                    Uitgebreide garantieregeling: 7 jaar is bijbetalen geloof ik en dit gaat via een verzekering. Zou die voorwaarden wel eens willen zien.
                    heb dit hier eerder al geschreven, zou enkel zijn als je het volle bedrag van de auto bij hun leent
                    Z4 M40i

                    Comment


                    • #30
                      Ja inderdaad... zie het

                      Comment


                      • #31
                        Die 7 jaar garantie is dus duidelijk oplichting net zoals die 'fake' inruilpremies voor wrakken. Wie leent er nu 100% voor een auto???

                        Comment

                        Working...
                        X