Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de wagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2de wagen

Ik weet nog niet goed wat ik ga doen, maar heb een nieuwe wagen gekocht en zou mijn oude graag willen houden ook, de ene voor woon werk en de andere voor fun. Zijn er nog mensen met een 2de wagen en hoe doen jullie dat met de verzekering enzo? Ik denk dat het gewoon niet haalbaar gaat zijn om 2 auto's te hebben. Uiteindelijk 3 dan als ik mijn vriendin haar auto meereken. Is een kilometer verzekering interessant? Of zijn er mensen die hun fun car gewoon een winterslaap geven ofzo, veel vraagtekens, maar geraak er niet aan uit.

Wil je met u fun wagen bv alleen in de zomer rijden op ieder weekend.

Comment

Ik zou er het liefst het hele jaar door mee rijden. Maar om naar mijn werk te rijden... Weet het zo niet.

Comment

Vorige week bij verzekering ook eens wat info gaan vragen ivm 2de wagen.
        Volgens verzekering zou k op de 2de wagen 50% korting krijgen indien ik enige bestuurder zou zijn.
        In mijn geval BMW 3 als dagelijkse auto , Mazda MX5 (2de/fun auto).
        Taks op dit soort auto's valt heel goed mee. Dus de extra kost van zo'n wagen is heel miniem denk k
        Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
        www.musclecarrent.be

Comment

Kwa taksen enzo valt het idd mee, onderhoud ja, als je met de ene rijd staat de andere stil dus maakt ook weinig verschil. Juist de verzekering, op de nieuwe zou ik uiteraard de eerste jaren omnium nemen.

Comment

Het gemakkelijkste zou zijn dat ik de andere verkoop, maar wil de nieuwe niet gebruiken om te gaan werken. Ben al enkele keer met de fiets geweest, maar om dit alle dagen te doen? Daarvoor rij ik te graag met de auto en met de fiets verlies ik veel tijd + vermoeiend!

Comment

Ik heb er ook 2. Astra Sports Tourer volledige omnium (1200€ per jaar) en dan de Astra Cabrio enkel BA en een beperking van max 10.000km (280€ per jaar). Is dus perfect te doen. We hebben ook nog een Volvo S40 met 340.000km met nog een halve omnium erop en die komt op iets van een 650€ per jaar. Wij hebben al onze verzekeringen bij dezelfde verzekeringsagent en dan kan je uw premie's wat laten zakken. En elke keer als ik er langst ga vraag ik of het lager kan . Momenteel weer wachtende op een antwoord of ik er weer iets van mijn premie kan :p....
              DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Miss een idee, de nieuwe omnium verzekeren en de oude een gewone kilometer verzekering. Haal de 10 000km toch ni op een jaar met juist naar het werk te rijden. En dan in begin de 2 gewoon houden en op termijn zien of het haalbaar is. Achteraf kan ik dan nog verkopen.

Comment

Ik denk dat ik de oude gewoon ga houden, ik kan achteraf dan nog zien wat ik doe.
                  Last edited by ; 28/03/2016, 19:10.

Comment

Working...
                  X