De B4 is zelfs met 1600 cc benzine in productie geweest.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Aankoop eerste wagen - audi a4 verstandig?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenDas een 2.0 hoor 1.8 bestond niet bij dezeSmilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten1.8 S was toch 1781cc, zoals trouwens in de advertentie staat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenja maar blijkbaar enkel tot en met de B3
Die bestond toch niet als 1.8 S?
Enfin, iemand die z'n auto niet kent, dus.Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenB4 met 1781 cc: linkje.
Nu ja, 't is misschien ook een advertentie van iemand die z'n auto niet kent.Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
-
koop geen 80 1900TD
Krukaspolie van de distributieriem komt los van deze motoren.
Met soms (meestal)onherstelbare schade aan de krukas.
Benzinemotoren zijn onverslijtbaar .Last edited by camaro 68 rs; 01/04/2016, 09:16.Z4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichtenkoop geen 80 1900TD
Krukaspolie van de distributieriem komt los van deze motoren.
Met soms (meestal)onherstelbare schade aan de krukas.
.
Mijn broer had in 92 een vento met de 1.9td 75pk en heeft dit 2x mogen ondervinden, telkens na een 100000km... Elke keer een krukas van het kerkhof gaan halen om het betaalbaar te houden.
Ik had een Passat met deze motor (1.9td 75), maar voor aankoop de motorcode nagekeken, was wvw en nooit geen probleem gehad (rijdt nu nog in ons dorp rond, nadat ik hem 10j geleden heb verkocht!) . Camionchauffeur van mijn werk had ook een golf met deze motor (1.9td75pk) en nog een andere code en heeft ook bijna de 400k gehaald. Zuinig of snel is deze echter niet, maar behalve dat probleem dan, heeft mijn broer er ook nooit iets mee voorgehad, ik ook niet.
De 1800 benzine's met 75 en 90pk hebben ook een zeer goede reputatie.
Denk dat je met een VAG-produkt met de 1.9tdi van 90pk ook weinig mis kan doen als eerste wagen.
Comment
Comment