Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tweedehands VW Polo,1.4i

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tweedehands VW Polo,1.4i

Binnen enkele weken wordt de Polo van de broer van mijn (overleden)grootvader verkocht per opbod.Hij heeft slechts 54.000km.Bouwjaar weet ik niet precies.Ik geloof 10 jaar oud ongeveer.In perfecte staat.

Ik heb altijd gezegd als die verkocht zou worden ik interesse had.
    Maar wat is nu een correcte prijs en is het mogelijk dat die ook sjoemelsoftware heeft?

Ik heb namelijk gelezen dat er ook benzinewagens met 1.4 motoren waren die moeten worden aangepast.

Ander advies is ook welkom.

Alleen diesels zijn betrokken.
    Correcte prijs is ca 3500€ als die er echt nog goed uit ziet en met onderhoudsboekje.

Comment

Correctie.Hij zal toch ouder zijn dan 10 jaar.Het is één van de laatste modellen met rechthoekige koplampen.
      Kleur grijs metallic en echt in perfecte staat.

Comment

En sjoemelsoftwarevrij gezien de leeftijd.

Comment

6n1
          of 6n2?

6n1 €2000.
          6n2 €3000.
          Polo 6n 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
            6n1
            of 6n2?

6n1 €2000.
            6n2 €3000.
            Ik denk 6n2 als dit betekent jonger dan '99.
            Er is een mail rond gestuurd naar de oudere familieleden met enkel motorinhoud,KW,km stand.
            Als mijn moeder niks gezegd had,wist ik nog van niks.Het bouwjaar ga ik nog navragen.
            Last edited by ; 07/04/2016, 15:02.

Comment

Zo een wagen moet je eigenlijk niets betalen je bent familie en dat is zoal niet veel waard. Speel anders onderling een potje poker.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                Alleen diesels zijn betrokken.
                Correcte prijs is ca 3500€ als die er echt nog goed uit ziet en met onderhoudsboekje.
                Goed zot.. 800 euro ofzo ?
                previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                current : BMW 330D F30

Comment

Enkele leden van de familie hebben besloten om de wagen op de oprit van de man te verkopen onder de familie per opbod.
                  Er zitten enkele geldwolven bij.Zijn andere eigendommen,met uitzondering van zijn woning,zijn enkele jaren geleden al verkocht.Daarbij is geen voorrang gegeven aan familie om er meer winst uit te halen.
                  Puur uit principe had ik ook max. een bedrag van 1000 € in gedachten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anakin 2 Bekijk Berichten
                    Enkele leden van de familie hebben besloten om de wagen op de oprit van de man te verkopen onder de familie per opbod.
                    Er zitten enkele geldwolven bij.Zijn andere eigendommen,met uitzondering van zijn woning,zijn enkele jaren geleden al verkocht.Daarbij is geen voorrang gegeven aan familie om er meer winst uit te halen.
                    Puur uit principe had ik ook max. een bedrag van 1000 € in gedachten.
                    Tussen 94 en 99 is het een 6N1 en moest je dat kunnen kopen voor €1200 a 1600 heb je een mooie koop gedaan denk ik. Wel nog even de riemen en waterpomp wisselen (100euro materiaal en een uur of 4/5werk) dus een garagist die spreekt van €500 rekent 100 per uur :p
                    ***als het een buitenslaper was inderdaad max €1000, veel kans op roest.
                    Polo 6n 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                      Goed zot.. 800 euro ofzo ?
                      Ik ging uit van een leeftijd van 10jaar.

Als die 14 jaar oud is, dan zal 1000€ wel genoeg zijn idd.

Per opbod verkopen is een goede regeling. Iedereen krijgt dezelfde kans, en nadien kan niemand zeggen dat het te goedkoop was, anders hadden ze zelf maar moeten kopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                        Ik ging uit van een leeftijd van 10jaar.

Als die 14 jaar oud is, dan zal 1000€ wel genoeg zijn idd.

Per opbod verkopen is een goede regeling. Iedereen krijgt dezelfde kans, en nadien kan niemand zeggen dat het te goedkoop was, anders hadden ze zelf maar moeten kopen.
                        als sommige familieleden geld ruiken staan ze op de eerste rij
                        ze zullen er rijk van worden ,nadat het gebodene bedrag verdeeld is ,ocharme
                        Z4 M40i

Comment

Even opgezocht.Een 44 KW,1.4,6N2 heeft als bouwjaar 1999-2001.
                          Dus 1000 € lijkt me ruim voldoende als ik me niet baseer op de kilometerstand en de zeer goede staat.
                          Denk dat een echte marchand nog veel minder geeft.
                          Last edited by ; 09/04/2016, 21:18.

Comment

Weet er iemand wat de euronorm,co² uitstoot en fiscale pk's van dit model zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anakin 2 Bekijk Berichten
                              Weet er iemand wat de euronorm,co² uitstoot en fiscale pk's van dit model zijn?
                              Vanaf 1 januari 1997 t/m 31 december 2000 euro 2 (164 co²)
                              Vanaf 1 januari 2001 t/m 31 december 2005 euro 3 (150 co²)

8 fpk's

Comment

Merci.
                                'k Wist dat BIV niet veel kon zijn.

Comment

Hij was dus van 2001 en ik heb hem gekocht.
                                  Lampje van ABS/remmen brand wel.Hij had een tijd stilgestaan en ik hoorde wel de trommelrem rechts aanlopen.

Comment

Working...
                                  X