Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Golf VI GTI

Dag allemaal

Mijn vader is wat aan het rondkijken voor een Golf VI GTI. Ons oog was gevallen op dit exemplaar: http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...954?asrc=st|as

Heeft neutrale velgen, is een handbak en een 5 deurs. Het moet sowieso een 5 deurs zijn en liefst ook een manuele. Bovenstaand exemplaar voldoet dus volledig aan de vereisten. Hij staat ook bij een dealer wat wel een pluspunt is in onze ogen. In Duitsland is er namelijk geen Carpas zoals bij ons hier, niet? Ook de kilometerstand valt goed mee (85.000 km)

Zijn er misschien leden op dit forum die ervaring hebben wat betreft de VI GTI? Zijn er dingen waar we echt op moeten letten? Ik las al iets in de aard van een kettingspanner die vrij zwak bleek te zijn, valt dit dan makkelijk op te lossen?

Alvast bedankt!

Serienummer opvragen en bij een VW dealer gaan voor de historiek.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Hoe gaat dat dan in z'n werk? Moet ik de adverteerder dan een mailtje sturen met de vraag achter het serienummer en hiermee naar de plaatselijke dealer gaan? Kunnen zij de historiek dan nagaan? Ik ben echt een leek op dit vlak

Comment

Kan je bij een belgische vw dealer de historiek opvragen van een buitenlandse wagen? Is niet bij alle merken evident. Ik zou een afspraak maken en tot daar gaan. Historiek checken gaat daar zeker lukken, en de staat van de wagen moet je toch irl keuren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk Berichten
          Kan je bij een belgische vw dealer de historiek opvragen van een buitenlandse wagen? Is niet bij alle merken evident. Ik zou een afspraak maken en tot daar gaan. Historiek checken gaat daar zeker lukken, en de staat van de wagen moet je toch irl keuren.
          Oke maar gaat de garage daar dan wel 'eerlijk' zijn over die historiek? Zij willen tenslotte die auto verkopen...

Comment

Dat is de enige downside aan kopen in Duitsland, geen Carpass. Altijd onzeker over de kilometerstand...
            Last edited by order66; 08/04/2016, 18:05.
            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
              Oke maar gaat de garage daar dan wel 'eerlijk' zijn over die historiek? Zij willen tenslotte die auto verkopen...

sjah, als je zo weinig vertrouwen hebt zit er maar 1 ding op en dat is een nieuwe wagen kopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                sjah, als je zo weinig vertrouwen hebt zit er maar 1 ding op en dat is een nieuwe wagen kopen.
                En ben je dan 100% zeker?
                sommigen hebben dan al hagelschade, transportschade, enz... Meegemaakt...

Comment

100% zeker ben je nooit in het leven.
                  Maar je weet dan wel dat hij geen slechte historiek heeft.

Comment

Er zijn meer nuances dan zwart en wit
                    Een auto koop ik nooit op gewoon vertrouwen hoor, no way.
                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Maar denken dat een dealer zelf de historiek gaat vervalsen, laat staan daar tijd in steken, dat lijkt me wel héél ver gezocht.
                      Wie zo denkt, moet nieuw kopen.

Comment

Maar denken dat een dealer zelf de historiek gaat vervalsen, laat staan daar tijd in steken, dat lijkt me wel héél ver gezocht.
                        Wie zo denkt, moet nieuw kopen.
                        Ik heb hier gewoon tot nu toe nog niks ervaring mee. Ben zelf nog maar 17 jaar, laat staan dat ik ooit al een auto heb gekocht.
                        Dus ik kan best van al hem eens een mail sturen, langsgaan en dan het onderhoudsboekje volledig nakijken? En natuurlijk de auto zelf grondig bekijken en een testrit maken? (Mijn papa uiteraard :p )

Comment

Ohja Ralphke, het is trouwens geen echte Volkswagen dealer waar hij te koop staat, maar gewoon een tweedehandsdealer!

Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk

Comment

Ik heb hier gewoon tot nu toe nog niks ervaring mee. Ben zelf nog maar 17 jaar, laat staan dat ik ooit al een auto heb gekocht.
                            Dus ik kan best van al hem eens een mail sturen, langsgaan en dan het onderhoudsboekje volledig nakijken? En natuurlijk de auto zelf grondig bekijken en een testrit maken? (Mijn papa uiteraard :p )
                            Dat moet je idd sowieso doen.
                            De historiek zal die handelaar wel niet kennen.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

Ohja Ralphke, het is trouwens geen echte Volkswagen dealer waar hij te koop staat, maar gewoon een tweedehandsdealer!

Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk
                              Vraag gewoon de serienummer en ga bij een VW dealer. Ik heb dat ook op die manier gedaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                Vraag gewoon de serienummer en ga bij een VW dealer. Ik heb dat ook op die manier gedaan.

Oke
                                Dit ga ik zeker proberen! Bedankt!

Comment

Working...
                                X