Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik ga morgen kijken voor mijn eerste auto - audi 80

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
    De rijkwaliteiten van een MX-5 zijn fantastisch. Dat wordt genieten!
    Benieuw wat TS zal aanschaffen, hopelijk krijgen we verder verslag van zijn zoektocht.
    Dat denk ik ook, het wachten duurt lang, maar zal beloond worden!

Ik ben ook wel is benieuwd wat het zal worden, maar als eerste auto, zonder kindjes, raad ik elke jonge kerel een kleine wagen aan! Niet alleen beter voor je portemonnee, maar ook veel leuker om in rond te rijden! Men zegt dan altijd, ja maar een grote wagen is praktisch en blablabla als ik mijn zetels plat leg
    van mijn 207 dan kan ik ook nog veel meenemen, ik heb er trouwens indertijd mijn verhuis mee gedaan, ik ga niet zeggen dat ik er kasten mee verhuist heb, maar een bureau ging er met gemak in! Men zou er nog van verschieten wat men daar allemaal inkrijgt!
    Ik vervoer met gemak 5 personen en dat zonder gebrek aan beenruimte!
    Wat dan ook nog een reden kan zijn is de veiligheid, als je in een grote auto zit ben je veiliger... Veilig rijden doe je in de eerste plaats zelf, of dat nu met een grote of een kleine wagen is. Ik denk zelf dat mijn 207 veel veiliger is dan die oude Audi 80!

Comment

Ik denk er zelf aan om mijn 207 op termijn te verkopen, ideaal voor een jonge kerel!
      Peugeot 207 Sporty Pack, 9 jaar, 90 000km, 1.6 HDI met 90 pk, blauw metallic, zwart blauw interieur.
      Cruise control/snelheidsbegrenzer, auto airco, auto lichten en ruitenwissers, mistlampen, sportzetels met zijdelingse steun,...
      Heb dan achteraf juist de ramen geblindeerd en andere radio geplaatst met speakers in de hoedenplank.
      Ongeval vrij en volledig origineel.
      Onlangs is gezocht naar identiek dezelfde en ze zijn niet meer te vinden, daarom dat ik het ook moeilijk heb om hem weg te doen.
      Maar zo een auto'tje is eigenlijk ideaal als eerste wagen en zelf na 9 jaar rij ik er nog even graag mee!

Destijds nieuwe gekocht. Grappig, er is zelf nog een post van op deze forum! Was leuk om is terug te zien.

Comment

Daar ben ik zeker van dat die veiliger is.

Comment

Idd, perfect voorbeeld!
          Ik hoop datem nog is goed nadenkt voor em zijn eerste wagen koopt!

Comment

Hey David,

Ik ben het helemaal met je eens. Iedereen koopt wat hij wil. Ik heb een jaar geleden een peugeot 206 gekocht en ben er nog steeds super gelukkig mee. hiervoor heb ik een autolening moeten aangaan. Ben ik de enige die dit doet? Of zijn er meerdere mensen op dit forum die daar gebruik van maken? Waarschijnlijk wel maar dan ben ik benieuwd welke lening jullie zijn aangegaan.
            Ik heb voor informatie over leningen op deze pagina hulp gekregen https://www.topcompare.be/nl/persoonlijke-lening/results en ben uiteindelijk de crelan autolening aangegaan.
            Groetjes en antwoord gerust als je iets wilt toevoegen aan mijn comment.

Comment

Maak je geen zorgen, moest je weten hoeveel mensen er voor een auto lenen maar het niet zeggen, je valt op je gat. Je hebt bij Crelan een goede keuze gemaakt, goede service en niet zo duur. Toen ik jong was heb ik ook eens een deel geleend voor een auto bij Crelan, dat is toen perfect verlopen, heel tevreden van geweest.
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Ik had het afgezworen van nooit een auto te kopen met een lening, maar heb het nu ook gedaan, waarom? Omdat de rente zo laag staat, niet omdat ik het geld er niet voor heb. Maar als ik een lening aangaan heb ik tenminste het geld nog staan.
                Voor een eerste wagen zou ik altijd voor een goedkope occasie gaan, je moet nog leren rijden en een accident is snel gezet en dan zou ik dat ook doen met het geld dat ik ter beschikking heb, tenzij je echt niets hebt...
                Ik zie veel jonge mensen meteen een nieuwe wagen kopen, met een lening en dit terwijl ze nog maar juist werken.
                Mijn eerste wagen was een Peugeot 205 van 2000€, 4 jaar mee gereden en uiteindelijk bij overname nog 1250€ van gekregen! Uiteraard ook mijn eerste accidentjes mee gezet, niets ergs eigenlijk, ma toch.
                Na lang sparen heb ik dan uiteindelijk een nieuwe wagen gekocht, zonder lening, woonde toen nog wel thuis.
                25000€, wat je de dag van vandaag toch betaald voor iets of wat auto, is veel geld om samen te sparen en ik kan mij voorstellen in de tijd dat we nu zijn dat het niet voor iedereen gemakkelijk is en dan is een lening uiteraard de enige optie.
                Of je kan doen gelijk mijn vader altijd heeft gedaan, 10 - 12 jaar met auto blijven rijden en terwijl sparen voor een nieuwe. Heb de indruk dat nu velen na 3-4 jaar hun auto al beu zijn.
                Last edited by ; 21/04/2016, 19:45.

Comment

Iemand die ik ken had ooit commentaar tegen mij, waarom ik in godsnaam iedere 2 jaar een nieuwe GSM van max €200 koop... Hij koopt wel iedere 3 jaar een nieuwe auto van rond de €20.000
                  Benzine
                  '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                  '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                  Diesel
                  '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                  '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                  '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                  '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                  '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                    Iemand die ik ken had ooit commentaar tegen mij, waarom ik in godsnaam iedere 2 jaar een nieuwe GSM van max €200 koop... Hij koopt wel iedere 3 jaar een nieuwe auto van rond de €20.000

Comment

Geen reactie van Topic opener .Typisch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                        Geen reactie van Topic opener .Typisch
                        Nee idd. Is lang geleden. Zou hem al nen auto hebben?

Comment

Hij heeft voor de verandering een derde topic geopend ... te kort aan aandacht gok ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                            Hij heeft voor de verandering een derde topic geopend ... te kort aan aandacht gok ik.
                            Heb het ook gezien en aangezien hij onze raad in de wind slaat ga ik er ook niet verder op in, is ook niet verplicht natuurlijk.
                            Ik wens hem alvast veel succes met het vinden van de ideale Audi 80.

Comment

.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten

Hoe irritant kunde zijn, en iedereen maar BlackHorse bashen, op mijn korte periode op deze forum hebde in elk van mijn topic de kloot uitgehangen en praktisch nooit bruikbaar advies gegeven. Tekort aan aandacht zegt em

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                                  Ik heb een hekel aan die johnny'kes met hun dikke bak van de bank en bij hotel mama en papa. Het zijn die mensen die de verzekeringen naar omhoog jagen me hun accidenten die ze maken door hun gebrek aan ervaring!

Goede veralgemening!
                                  BMW X5 45e

Comment

Working...
                                  X