Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dilemma volvo V60 / BMW 520d

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

alleen aan vrienden kun je je auto duur verkopen, als hij die bmw morgen op het net zet mag hij zich voorbereiden op een fijne tijd

Comment

Net even gekeken bij BMW premium selection. Voor die prijs heb je er een 520d met Ongeveer dezelfde kilometers en 2 jaar garantie. Particulier geeft geen garantie, dus of prijs naar beneden, of PS kopen.
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        alleen aan vrienden kun je je auto duur verkopen,
        Waarheid als een koe!
        25k is een belachelijke prijs en een F11 in basismotorisatie (handbak?) vind ik echt niet premium, sorry

Ivm die Volvo, die 2 liter D2 is wel wat 'voller' dan de oude 1.6 D2 hoewel de specs gelijkaardig zijn
        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

25k is zeker te veel zonder garantie.
          Je moet zelf weten hoe hard je wil en kan onderhandelen met je vriend.

Als je tevreden bent met een tweedehands, waarom dan geen V60 met D3 zoeken van 2-3 jaar oud. Zal nog goedkoper uitvallen, en je hebt een betere motor dan de D2. (maar liefst met 12 maand garantie aub)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
            Waarheid als een koe!
            25k is een belachelijke prijs en een F11 in basismotorisatie (handbak?) vind ik echt niet premium, sorry

Ivm die Volvo, die 2 liter D2 is wel wat 'voller' dan de oude 1.6 D2 hoewel de specs gelijkaardig zijn
            Is een 520d met 184pk een basismotorisatie ?
            In vergelijking met de D2 is het een topmotorisatie... Het is maar hoe je alles bekijkt... Bij volvo is dit de d4, niet ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
              25k is zeker te veel zonder garantie.
              Je moet zelf weten hoe hard je wil en kan onderhandelen met je vriend.

Als je tevreden bent met een tweedehands, waarom dan geen V60 met D3 zoeken van 2-3 jaar oud. Zal nog goedkoper uitvallen, en je hebt een betere motor dan de D2. (maar liefst met 12 maand garantie aub)
              Zou ik feitelijk ook doen, V60 zoeken van een jaar of 3-4 en dan dikke motor in en goed in de opties.

Comment

Maar BMW is meer priiieemiejum dan Volvo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door orange Bekijk Berichten
                  Maar BMW is meer priiieemiejum dan Volvo.
                  Als je dat aan de toog op café wilt kunnen zeggen moet je inderdaad een BMW kopen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                    Is een 520d met 184pk een basismotorisatie ?
                    In vergelijking met de D2 is het een topmotorisatie... Het is maar hoe je alles bekijkt... Bij volvo is dit de d4, niet ?
                    Ik vind de 518d nog meer basic motorisatie
                    That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                    28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                    28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Ne 520d is natuurlijk nen betere wagen. Ruimer, meer vermogen en RWD. Heeft op zich niks met priemiejum te maken.
                      Vraag jezelf gewoon af wat je wil: een V60 of een 5? Indien je daaruit bent, ga dan op zoek naar de beste deal. Zowel een nieuwe V60 D2 als een 5 jaar oude 520d voor 25k zijn niet de beste deal.
                      Je kan ook voor een jonge 318d of 320d gaan bv.
                      Of mijn 316i overnemen

Comment

De BMW is een klasse hoger en rijdt beter....maar de V60 is zeker geen straf en is nieuw met garantie. Voor mij zeker de Volvo dus. Ik zou nooit die moderne diesel gebruikt kopen....
                        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Bedankt voor jullie reacties, wil juist nog melden dat de bmw ook een automaat is.

Comment

De BMW is 25000 euro waard als hij deftig uitgerust is. Automaat, navi professional, comfortstoelen,... Een manuele 520d met navi business is moeilijk te verkopen.
                            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Als de prijs ok is verkoopt alles goed.

Comment

De bmw lijkt me idd ook wel 25k waard, mocht iemand dezelfde uitvoering vinden voor die prijs, hoor ik het graag hij heeft al een bod van een dealer gekregen van 25k, en das niet gelogen mocht iemand dat denken

Comment

De mijne
                                  The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                  BMW F10 520da 2012
                                  MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Ik ken weinig van volvo, maar is een V60 van dezelfde klasse als een 5 reeks?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                      Ik ken weinig van volvo, maar is een V60 van dezelfde klasse als een 5 reeks?
                                      V70 is dezelfde klasse als 5-reeks.
                                      V60 is feitelijk 3-reeks.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                        Dan is dat hier echt wel appels en peren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                          Wil dat zeggen dat jij dan met een 5 reeks van volvo rijdt?

Dikke volvo jonges.

Comment

Working...
                                          X